lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Konsultant do Działu Wsparcia Technicznego

Jesteśmy liderem na rynku rozwiązań dla oświaty. Kreujemy standardy zarządzania polską oświatą. Nasze idee - arkusz organizacyjny, elektroniczny nabór, elektroniczne wypełnianie świadectw, plan lekcji - to dzisiaj rozwiązania powszechnie stosowane w szkołach. Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a także atrakcyjne warunki zatrudnienia.

  Do Twoich obowiązków będzie należało:  

  • Udzielanie porad serwisowych klientom w zakresie obsługi oferowanego oprogramowania;
  • Obsługa reklamacji, usterek i błędów zgłaszanych przez klientów;
  • Obsługa zgłaszanych przez klientów sugestii rozwojowych w zakresie oprogramowania;
  • Kontrola jakości produktów firmy VULCAN sp. z o.o.

 Oczekujemy od Ciebie:  

  • Znajomości zagadnień płacowo-kadrowych oraz finansowych;
  • Doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klienta;
  • Znajomości standardów obsługi klienta;
  • Znajomości pakietu MS Office.

 Oferujemy:  

  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania własnych inicjatyw;
  • Współudział przy opracowywaniu i realizacji projektów;
  • Dostęp do specjalistycznej bazy wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych;
  • Udział w szkoleniach;
  • Przyjazną atmosferę pracy wspierającą efektywną współpracę i dobrą komunikację.
Dołącz do naszego zespołu! Aplikacja online
Dołącz do naszego zespołu! Aplikacja online
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY