lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Konsultant w Dziale Wsparcia Technicznego

Jesteśmy największym w Polsce producentem specjalistycznych rozwiązań dla oświaty - tworzymy oprogramowanie komputerowe, oferujemy także usługi wdrożeniowe, doradcze i szkoleniowe w tym zakresie. Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a także elastyczne warunki pracy. Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu, jako: Konsultant w Dziale Wsparcia Technicznego

 Opis stanowiska:

  • Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze księgowości/finansów i/lub płac/kadr, jeśli potrafisz szybko przyswajać informacje i na dodatek potrafisz je przekazać, a ponad wszystko, jeśli jesteś optymistyczne nastawiona/y do pracy, siebie, współpracowników oraz klientów - dołącz do naszego zespołu!

 Do Twoich obowiązków będzie należało:  

  • Terminowe udzielanie porad serwisowych klientom w zakresie obsługi oferowanego oprogramowania;
  • Obsługa reklamacji, usterek i błędów zgłaszanych przez klientów;
  • Analiza baz danych klientów;
  • Obsługa zgłaszanych przez klientów sugestii rozwojowych w zakresie oprogramowania;
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi.

 Oczekujemy od Ciebie:  

  • Znajomości zagadnień księgowo-finansowych i/lub płacowo-kadrowych;
  • Doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klienta;
  • Znajomości standardów obsługi klienta;
  • Znajomości pakietu MS Office;
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
  • Zaangażowania w pracę.

 Oferujemy:  

  • Elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna);
  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania własnych inicjatyw;
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy wspierającą efektywną współpracę;
  • Dostęp do nowoczesnych technologii informatycznych.
Dołącz do Naszego zespołu! Aplikacja on-line
Dołącz do Naszego zespołu! Aplikacja on-line
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY