lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Menedżer samorządowy

Menedżer samorządowy to szkolenie opracowane specjalnie dla pracowników szczebli zarządzających w administracji publicznej.

Podczas spotkania przedstawiana jest wizja nowoczesnego menedżera oraz prezentowane są metody wprowadzania tej wizji w życie.

Zdobądź cechy dobrego menedżera

Podczas szkolenia poznasz takie zagadnienia jak:

  • Planowanie uwzględniające wyznaczanie celów oraz koncentrację na priorytetach.
  • Realizacja wraz z umiejętnością udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Organizacja i określanie zasad pracy w zespole.
  • Motywacja z uwzględnieniem indywidualnych motywatorów działania.
  • Zarządzanie sobą, ze szczególnym naciskiem na zdefiniowanie obszaru odpowiedzialności oraz usystematyzowanie procesu zarządzania.

Jakie umiejętności zyskasz?

  • Skuteczne zarządzanie sobą w roli menedżera.
  • Efektywne planowanie i organizację pracy zespołu.
  • Konsekwentne angażowanie i egzekwowanie realizacji zadań przez członków zespołu.

Opcjonalne elementy usługi

Istnieje możliwość przygotowania Indywidualnego planu rozwoju kompetencji dla poszczególnych uczestników szkolenia.

Indywidualny plan rozwoju kompetencji zawiera:

  • Badanie Feedback 180 stopni – sprawdzana jest samoocena dokonywana przez uczestnika oraz ocena uczestnika dokonywana przez bezpośredniego przełożonego. Badanie realizowane jest za pomocą kwestionariusza w terminie od 1 do 3 tygodni przed szkoleniem.
  • Konsultacje indywidualne – godzinne spotkanie z uczestnikami, którego celem jest omówienie wniosków z badania Feedback 180 stopni i odbytego szkolenia. Wsparcie w ramach konsultacji oferowane jest od 1 do 1,5 miesiąca po szkoleniu. Sprawdzany jest stan realizacji Indywidualnego planu rozwoju kompetencji.
  • Powtórne badanie Feedback 180 stopni – mierzona jest samoocena dokonywana przez uczestnika oraz (dodatkowo) ocena uczestnika dokonywana przez bezpośredniego przełożonego. Badanie to przeprowadzane jest za pomocą kwestionariusza, 3 miesiące po szkoleniu.
 

W celu uzyskania dodatkowych informacji o naszych systemach i usługach, zachęcamy do kontaktu z nami.

Po wypełnieniu poniższego formularza pracownik Centrum Obsługi Klienta VULCAN skontaktuje się z Państwem, aby odpowiedzieć na Państwa pytania.

Skontaktuj się z nami >
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY