lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Sekretarz/Sekretarka

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych;
  • Organizowanie i realizacja zamówień związanych z wyjazdami służbowymi, w tym rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, biletów kolejowych;
  • Przyjmowanie gości;
  • Rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej, wychodzącej oraz dokumentów kosztowych;
  • Koordynowanie prac związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów, w tym obsługa zgłoszeń kierowanych przez użytkowników;
  • Pozyskiwanie zaświadczeń niezbędnych w procesie przetargowym;
  • Wspomaganie pracy Biura Zarządu;
  • Archiwizowanie dokumentów, m.in. dokumentów pokontrolnych, umów, pełnomocnictw;
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji;
  • Swobody w nawiązywaniu kontaktów;
  • Dokładności, skrupulatności, zaangażowania;
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Dyspozycyjności w tygodniu w wymiarze min. 30 godzin.

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • przyjazną i wspierającą atmosferę pracy,
  • zatrudnienie na umowę zlecenie i elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Dołącz do Naszego zespołu! Aplikacja on-line
Dołącz do Naszego zespołu! Aplikacja on-line
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY