lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Tabela - strona testowa


Baza wiedzy
Dostęp do bazy porad opisujących sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników

Portal Twój VULCAN
Dostęp do aktualizacji programów, podręczników, faktur, historii składanych zamówień i inne
reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni
Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listą usług podstawowych
- Możliwość otrzymania pomocy w zakresie najczęściej występujących problemów w pracy na aplikacji - Możliwość zgłaszania błędów
kontaktu zwrotnego
- Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listą usług rozszerzonych - Wsparcie w nietypowych problemach związanych z użytkowaniem aplikacji
reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni
Długość możliwych przerw technicznych w dni robocze w godz. 8:00-16:00
6 spraw/rok
Analiza i naprawa bazy danych, konsultacja online z serwisantem, wsparcie w korzystaniu ze wskazanej funkcji programu - zgodnie ze szczegółową listą usług indywidualnych
12 tematów/rok
Szkolenia online przeprowadzane na żywo ze specjalistą wraz z możliwością ich późniejszego odtworzenia w określonym czasie
Złota szkoła VULCAN
- Umowa na 12 m-cy - Cena zależna od wielkości jednostki (XS-XL)


Baza wiedzy
Dostęp do bazy porad opisujących sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników

Portal Twój VULCAN
Dostęp do aktualizacji programów, podręczników, faktur, historii składanych zamówień i inne
reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni
Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listę usług podstawowych
- Możliwość otrzymania pomocy w zakresie najczęściej występujących problemów w pracy na aplikacji - Możliwość zgłaszania błędów
kontaktu zwrotnego
- Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listę usług rozszerzonych - Wsparcie w nietypowych problemach związanych z użytkowaniem aplikacji
reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni
Długość możliwych przerw technicznych w dni robocze w godz. 8:00-16:00
3 sprawy/rok
Analiza i naprawa bazy danych, konsultacja online z serwisantem, wsparcie w korzystaniu ze wskazanej funkcji programu - zgodnie ze szczegółową listę usług indywidualnych
3 tematy/rok
Analiza i naprawa bazy danych, konsultacja online z serwisantem, wsparcie w korzystaniu ze wskazanej funkcji programu - zgodnie ze szczegółową listę usług indywidualnych

---
- Umowa na 12 m-cy - Cena zależna od wielkości jednostki (XS-XL)


Baza wiedzy
Dostęp do bazy porad opisujących sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników

Portal Twój VULCAN
Dostęp do aktualizacji programów, podręczników, faktur, historii składanych zamówień i inne
 
Wsparcie telefoniczne i mailowe zgodne ze szczegółową listą usług podstawowych
- Możliwość otrzymania pomocy w zakresie najczęściej występujących problemów w pracy na aplikacji - Możliwość zgłaszania błędów

---

---


Długość możliwych przerw technicznych w dni robocze w godz. 8:00-16:00

---

---

---
* Kliknij, aby zobaczyć szczegółową listę usług
** Usługa jest także dostępna poza pakietem, zgodnie z cennikiem usług zdalnych
Baza wiedzy
Baza wiedzy
Baza wiedzy
Portal Twój VULCAN
Portal Twój VULCAN
Portal Twój VULCAN

Podstawowe wsparcie w obsłudze programów

reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni

Podstawowe wsparcie w obsłudze programów

reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni

Podstawowe wsparcie w obsłudze programów

Możliwość zamówienia kontaktu zwrotnego


Możliwość zamówienia kontaktu zwrotnego


----

Rozszerzone wsparcie w obsłudze programów

reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni

Rozszerzone wsparcie w obsłudze programów

reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni

----

Indywidualne wsparcie techniczne

6 spraw/rok

Indywidualne wsparcie techniczne

3 sprawy/rok

----*

Szkolenia zdalne

12 tematów/rok

Szkolenia zdalne

3 tematy/rok

----*

Certyfikat

ZŁOTA SZKOŁA VULCAN

----
----

do goryPRZEWIŃ DO GÓRY