lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Nowe pakiety usługowe

Szanowni Państwo!

Zależy nam, aby jakość świadczonych przez nas usług była zawsze na najwyższym poziomie. Najważniejsze jest dla nas jednak, by to Państwo – nasi Klienci – byli w pełni zadowoleni z naszej oferty.

Dlatego pracując nad nowymi pakietami usługowymi, chcemy prosić Państwa o wyrażenie opinii w zakresie przedstawionych niżej propozycji.

Serdecznie dziękujemy!

 

Pakiety usługowe

Rodzaje pakietów usługowych





Wsparcie VULCAN Prestiż
dla Klientów najbardziej wymagających, oczekujących usług najwyższej jakości
Wsparcie VULCAN Komfort
dla Klientów oczekujących usług wysokiej jakości, dostępnych w krótkim czasie
Wsparcie VULCAN Standard
dla Klientów szukających rozsądnego kompromisu pomiędzy ceną a jakością

Baza wiedzy
  • Porady przedstawiające sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów użytkowników
TAK
TAK
TAK

Portal Twój VULCAN
  • Portal z dostępem do aktualizacji programów, podręczników użytkownika, informacji o planowanych płatnościach, faktur, historii składanych zamówień i inne
TAK
TAK
TAK

Podstawowe wsparcie w obsłudze programów
czas reakcji 4h robocze (gwarancja oddzwonienia)
czas odpowiedzi 3 dni robocze
czas reakcji 8h roboczych (gwarancja oddzwonienia)
czas odpowiedzi 5 dni roboczych
TAK

Rozszerzone wsparcie w obsłudze programów
czas reakcji 4h robocze (gwarancja kontaktu zwrotnego)
czas odpowiedzi 3 dni robocze
czas reakcji 8h roboczych (gwarancja kontaktu zwrotnego)
czas odpowiedzi 5 dni roboczych
----

Poziom dostępności aplikacji
  • Długość możliwych przerw technicznych w dni robocze w godz. 8:00-16:00
98% dostępności rocznie oraz max 2 h/tyg. przerwy
97% dostępności rocznie oraz max 4 h/tyg. przerwy
96% dostępności rocznie oraz max 6 h/tyg. przerwy

Indywidualne wsparcie techniczne
6 spraw / rok
3 sprawy / rok
---- *

Szkolenia zdalne
  • Webinaria – szkolenia on-line przeprowadzane na żywo ze specjalistą z możliwością ich późniejszego odtworzenia w określonym czasie
12 tematów / rok
3 tematy / rok
---- *

Cena
  • Umowa na 12 m-cy
  • Cena zależna od wielkości jednostki (XS-XL)
około 98-148 zł / m-c
około 38-58 zł / m-c
----
Szczegółowa lista usług
Podstawowe wsparcie w obsłudze programów
pomoc w podstawowych zagadnieniach
Rozszerzone wsparcie w obsłudze programów
pomoc w obszarach trudniejszych i bardziej skomplikowanych
Indywidualne wsparcie techniczne
  • Instalacje i aktualizacje programów desktopowych
  • Pierwsze uruchomienie programu
  • Logowanie do programu
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników
  • Tworzenie i odtwarzanie kopii zapasowej w programach desktopowych
  • Zgłaszanie błędów
  • Podstawowe funkcje aplikacji, tworzenie wydruków i raportów
  • Przygotowanie instrukcji dedykowanej dla indywidualnego przypadku użytkownika
  • Rozwiązywanie jednostkowych zagadnień wskazanych przez Klienta
  • Zaawansowane funkcje aplikacji, przepływy między poszczególnymi aplikacjami i modułami
  • Analiza bazy danych - usługa umożliwia zdalne wyszukanie źródła problemu bezpośrednio z doświadczonym specjalistą , na jaki trafił użytkownik podczas pracy w systemie
  • Konsultacja zdalna (online)
    > omówienie konkretnego problemu Klienta bezpośrednio z doświadczonym specjalistą działu wsparcia technicznego
    > wsparcie w korzystaniu ze wskazanej funkcji programu (wspólna nauka konkretnej funkcji podczas rozmowy telefonicznej)
  • Pomoc w obszarach trudniejszych i bardziej skomplikowanych – bezpośrednio z doświadczonym specjalistą
  • Informacja handlowa
  • Obsługa transakcji, wdrożeń oraz szkoleń
  • Zgłaszanie reklamacji, wystawianie korekt
  • Kontakt e-mailowy oraz telefoniczny
  • Kontakt e-mailowy oraz telefoniczny *
  • Kontakt e-mailowy oraz telefoniczny **
* telefony wychodzące do użytkownika
** po wcześniejszym umówieniu terminu


do goryPRZEWIŃ DO GÓRY