Dla Państwa wygody wprowadzamy nowy sposób aktualizacji i instalacji programów z pakietów Finanse Optivum, Intendentura Optivum i Finanse Optivum SQL.
Od wersji 14.00.0000 instalacja wszystkich programów wybranego pakietu odbywa się za pomocą jednego pliku. Oznacza to, że wystarczy pobrać i zainstalować tylko jeden plik z aktualizacją, a wszystkie aplikacje wchodzące w skład danego pakietu zostaną zaktualizowane automatycznie. Takie rozwiązanie zapewnia mniejszą liczbę danych do pobrania oraz spójność i zgodność wersji modułów współpracujących ze sobą.
Finanse Optivum – w skład pakietu wchodzą programy:
- Czesne Optivum
- Faktury Optivum
- Inwentarz Optivum
- Kasa Optivum
- Księgowość Optivum
- KZP Optivum
- Rejestr VAT Optivum
- Rozrachunki Optivum
- Zamówienia publiczne Optivum
Intendentura Optivum – w skład pakietu wchodzą programy:
- Magazyn Optivum
- Stołówka Optivum
Finanse Optivum SQL – w skład pakietu wchodzą programy:
- Faktury Optivum SQL
- Inwentarz Optivum SQL
- Kasa Optivum SQL
- Księgowość Optivum SQL
- KZP Optivum SQL
- Rejestr VAT Optivum SQL
- Rozrachunki Optivum SQL
- Zamówienia publiczne Optivum SQL
Przykład:
Jeżeli posiadają Państwo wszystkie programy z pakietu Finanse Optivum, z wyjątkiem programu Czesne Optivum, nie jest już konieczne instalowanie osobno ośmiu programów. Wystarczy:
- pobrać jeden plik instalacyjny – Finanse Optivum;
- uruchomić instalację;
- podczas instalacji zaznaczyć, którego programu nie chcą Państwo instalować (w tym przypadku programu Czesne Optivum).
Mamy nadzieję, że nowy sposób instalacji programów znacznie przyspieszy i ułatwi Państwu pracę.
Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis postępowania podczas instalacji programów. Opis ten jest również dostępny na stronie z plikiem instalacyjnym.
Jeżeli chcą Państwo zainstalować tylko wybrane programy wchodzące w skład pakietu, należy:
- W czasie instalacji wybrać opcję „Niestandardowa”.
- Zaznaczyć, których programów nie należy instalować. W tym celu, należy wybrać opcję „Ten składnik nie będzie dostępny”.