Wsparcie techniczne dla rodziców i uczniów
Dziennik elektroniczny UONET+ został zaktualizowany do nowszej wersji i od 1 września nosi nazwę Dziennik VULCAN.
Aktualności
-
Problemy z synchronizacją w aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN
Wraz z następną aktualizacją aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN problemy z synchronizacją danych zostaną usunięte. Prosimy o tymczasowe korzystanie z Dziennika VULCAN przez stronę internetową. Za utrudnienia bardzo przepraszamy.
-
Aplikacja mobilna - komunikat „Konto nie zostało zautoryzowane. W celu autoryzacji konta zaloguj się na stronę internetową e-dziennika UONET+”
W przypadku komunikatu „konto nie zostało zautoryzowane…” należy zalogować się na witrynę Dziennika VULCAN w przeglądarce. Autoryzacja pojawi się po zalogowaniu do dziennika i kliknięciu na kafelek „Uczeń”.
Aby spełnić wymagania RODO, rodzic w celu uzyskania wglądu do danych swojego dziecka powinien przejść weryfikację, polegająca na jednorazowym wpisaniu numeru PESEL lub w przypadku, gdy uczeń nie posiada numeru PESEL wpisaniu daty urodzenia dziecka, która następnie zostanie porównana z danymi wprowadzonymi przez pracownika szkoły do systemu Dziennik VULCAN. Autoryzację przeprowadza się tylko jeden raz.
Szczegółowe informacje dostępne są w poradzie „Jak zalogować się do systemu Dziennik VULCAN? – instrukcja dla ucznia i rodzica” >
-
Aplikacja mobilna – problemy z wyświetlaniem wiadomości
W przypadku problemów z wyświetlaniem wiadomości w aplikacji Dzienniczek VULCAN zalecamy zamknąć aktywną aplikację w tle, a następnie uruchomić ją ponownie. Jeśli po wykonaniu tej czynności, wiadomość nadal nie będzie widoczna, prosimy o kontakt ze szkołą w celu weryfikacji czy wybrany został odpowiedni adresat wiadomości.
Więcej informacji znajdą Państwo w poradzie: Dzienniczek VULCAN – odpowiedzi na najczęściej pojawiające się zgłoszenia >
-
Aplikacja mobilna – komunikat „Wybrane konto nie posiada obecnie przypisania do oddziału. Skontaktuj się z administratorem szkoły”
W przypadku komunikatu „Wybrane konto nie posiada obecnie przypisania do oddziału. Skontaktuj się z administratorem szkoły” – prosimy o kontakt ze szkołą. Wychowawca klasy musi założyć dziennik w systemie Dziennik VULCAN. Dzienniki są zakładane przez wychowawców w pierwszych dniach września.
Po założeniu dziennika należy ponowić próbę klikając na „Ponów próbę synchronizacji kont”.
-
Aplikacja mobilna - komunikat „Uczeń nie posiada aktywnego dziennika”
Komunikat oznacza, że wychowawca nie założył jeszcze dziennika w systemie Dziennik VULCAN. Dzienniki są zakładane przez wychowawców w pierwszych dniach września.
-
Moduł Wiadomości – zmiana systemowa trybu wysyłania powiadomień na skrzynkę prywatną
Informujemy, że w systemie Dziennik VULCAN w module Wiadomości zostały wprowadzone zmiany dotyczące powiadomień o otrzymanej wiadomości na skrzynkę prywatną. Obecnie nie ma możliwości wysyłania na maila powiadomienia z pełną treścią wiadomości. Zmiany były konieczne ze względu na bezpieczeństwo wysyłanych wiadomości i zostały wprowadzone na podstawie zaleceń Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść wiadomości jest widoczna po zalogowaniu do systemu Dziennik VULCAN w Module Wiadomości i aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN.

Porady
Zachęcamy do zapoznania się z poradami przygotowanymi przez naszych specjalistów, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania i zgłoszenia.

Filmy instruktażowe
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi filmami instruktażowymi, które mogą okazać się przydatne podczas korzystania z naszych aplikacji.
Sprawdź nasze porady i filmy, przed wysłaniem zgłoszenia. Znajdziesz w nich odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Kliknij i zobacz – Twoja odpowiedź może już tu być!
Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij zgłoszenia na adres mailowy: cok@vulcan.edu.pl i poczekaj na naszą odpowiedź.
Zgłoszenia błędów aplikacji Dzienniczek VULCAN należy przesyłać bezpośrednio z aplikacji. Dzięki temu, automatycznie podpięty plik diagnostyczny ułatwi i przyspieszy realizację zgłoszenia.
