lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Aktualność

Czasowo wszystkie usługi świadczymy zdalnie

Aktualizacja z dnia 13.03.2020

Szanowni Państwo,
W trosce o Was - naszych Klientów i naszych Pracowników, oraz stosując się do zaleceń ograniczenia osobistych kontaktów zmniejszających ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, podjęliśmy decyzję o zmianie formy wszystkich świadczonych usług na formę zdalną - już od najbliższego poniedziałku 16-go marca. Oznacza to, że nie tylko szkolenia grupowe będą przeprowadzane w formie zdalnej – zgodnie z wcześniejszym komunikatem z 12-go marca – ale również indywidualne konsultacje i wdrożenia.
 
Rozumiemy, że ta zmiana może być dla niektórych z Państwa niekomfortowa, ale jest ona podyktowana także wieloma wnioskami uczestników planowanych szkoleń, wdrożeń i konsultacji. Jednocześnie zapewniamy, że jesteśmy przygotowani i dysponujemy różnymi formami środków technicznych niezbędnych do przeprowadzenia zdalnych usług.
 
Z Klientami, którzy mają zaplanowane usługi będziemy się kontaktować telefonicznie w celu przekazania szczegółowych informacji. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 71 757 29 29 lub e-mailem: cok@vulcan.edu.pl.





Aktualność z dnia 12.03.2020

W celu ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania koronawirusa VULCAN wprowadza zdalne szkolenia online w miejsce zaplanowanych szkoleń grupowych.

Wszystkie grupowe szkolenia stacjonarne zaplanowane na najbliższe dwa tygodnie realizować będziemy zdalnie przez Internet.

Indywidualne wdrożenia i usługi realizujemy nadal w formie stacjonarnej, ale na Państwa wniosek jesteśmy gotowi zrealizować je również zdalnie.

Wszystkie szkoły i samorządy, które chcą zmienić formę wdrożenia lub szkolenia indywidualnego na zdalną, lub chcą uzyskać więcej informacji na temat zmiany sposobu realizacji szkoleń, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 71 757 29 29 lub e-mailem: cok@vulcan.edu.pl.

Jeżeli zmiana formy szkolenia nie odpowiada Państwa potrzebom prosimy o kontakt mailowy na adres: PU_realizacja@vulcan.edu.pl, w celu ustalenia nowego terminu usługi.

Zdalne szkolenia i wdrożenia od VULCAN to:

  • Oszczędność czasu
    Nie musisz dojeżdżać do miejsca realizacji szkolenia
  • Wygoda
    Szkolenie możesz realizować z dogodnej dla Ciebie lokalizacji
  • Bezpieczeństwo
    Sprawdzone systemy i ochrona danych
Więcej informacji na temat działań podejmowanych przez VULCAN w obliczu zagrożenia pandemią koronawirusa >
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY