Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem informacji
Zintegrowany System Zarządzania oparty na normach ISO 27001 i ISO 9001 – gwarancja jakości i bezpieczeństwa. VULCAN posiada certyfikat ISO 27001 (system zarządzania bezpieczeństwem informacji) oraz certyfikat ISO 9001 (system zarządzania jakością). Na ich podstawie wdrożyliśmy Zintegrowany System Zarządzania, który pozwala nam kompleksowo zarządzać jakością świadczonych usług i procesami bezpieczeństwa – w sposób spójny, efektywny i transparentny.
Dzięki połączeniu wymagań obu norm, tworzymy stabilne i bezpieczne środowisko współpracy. Nie traktujemy tego jako formalności – certyfikacja potwierdza, że bezpieczeństwo informacji to jeden z naszych kluczowych priorytetów.
ISO 9001 – VULCAN posiada certyfikat od 2002 roku, co oznacza, że nasze działania są zgodne z najlepszymi praktykami zarządzania jakością – oznacza to powtarzalność, niezawodność i ciągłe doskonalenie.
ISO 27001 – w 2025 roku uzyskaliśmy certyfikat ISO 27001, który zapewnia, że informacje, które przetwarzamy – zarówno nasze, jak i naszych Klientów – są odpowiednio chronione przed nieautoryzowanym dostępem, utratą czy naruszeniem.
Prezentujemy Państwu nasz aktualny certyfikat w zakresie:
- projektowania i prowadzenia szkoleń,
- doradztwa w dziedzinie organizacji i zarządzania w oświacie w zakresie wykorzystywania technologii informatycznych,
- wytwarzanie i rozwój oprogramowania,
- sprzedaży oprogramowania spółki VULCAN wspierającego zarządzanie oświatą w samorządach i jednostkach oświatowych oraz usług szkoleniowych i doradczych,
- świadczenia usług dla użytkowników oprogramowania spółki VULCAN,
- obsługi posprzedażnej.
Wdrożony i doskonalony Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji obejmuje następujące procesy:
- pozyskiwanie klienta – realizacja działań rynkowych,
- planowanie nowej usługi,
- świadczenie usług wsparcia bezpośredniego - konsultacje, szkolenia, wdrożenia, konfigurowanie systemów, migracje danych,
- obsługa i realizacja zgłoszeń klientów,
- zapewnienie zasobów, zakupy, utrzymanie,
- zarządzanie i doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
- zarządzanie potencjałem ludzkim,
- wytwarzanie i rozwój oprogramowania,
- nadzorowanie infrastruktury IT oraz pracującej dla Klienta.
Polityka i cele związane z jakością i bezpieczeństwem informacji
Misja firmy VULCAN:
„Wyobraźmy sobie przyszłość”.
Powyższą misję naszej firmy staramy się realizować m.in. przez doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania obejmującego zarządzanie jakością oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacji.
Głównym celem naszych działań jest zapewnienie Klientom firmy VULCAN kompleksowej obsługi i zaspokojenie ich potrzeb w zakresie produktów i usług, znajdujących się w naszej ofercie oraz zapewnienie bezpieczeństwa informacji wraz z ochroną danych osobowych poprzez wysoki poziom organizacyjny i techniczny.
Polityka Zintegrowanego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji opiera się o polityki i standardy funkcjonujące w grupie kapitałowej, do której należy VULCAN sp. z o.o. (Grupa Sanoma) oraz regulacje lokalne na poziomie Spółki.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia dostarczanych produktów i świadczonych usług oraz poszerzania naszej oferty doradczej i szkoleniowej. Wysoka jakość świadczonych usług stanowi czynnik naszej przewagi konkurencyjnej. Chcemy być partnerem szkół, rodziców uczniów i samorządów, pomagając w kreowaniu, propagowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań wspierających lepsze funkcjonowanie oświaty.
Z myślą o zapewnieniu jakości naszych produktów i usług, przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa informacji, dbamy o rozwój kompetencji i świadomości pracowników.
Ze względu na specyfikę naszych Klientów, podejmujemy działania, aby oferowane usługi i produkty spełniały ich wymagania oraz były zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Ciągle pracujemy nad zapewnieniem bezpieczeństwa naszej firmy i naszych Klientów na poziomie infrastrukturalnym i procesowym.
Każdy pracownik jest odpowiedzialny za jakość oraz bezpieczeństwo informacji na własnym stanowisku pracy i świadomy ich wpływu na zadowolenie Klientów i efektywność prowadzonych działań. Dbamy o zapewnienie takiej atmosfery pracy, która sprzyja osobistemu zaangażowaniu pracowników w wykonywane zadania, a także ich życzliwemu podejściu do naszych Klientów.
Wyznaczone cele realizujemy poprzez:
- Doskonalenie funkcjonowania procesów.
- Budowanie relacji partnerskich ze stronami zainteresowanymi, włącznie z Klientami.
- Upowszechnianie w organizacji świadomości dotyczącej bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa i ochrony prywatności.
- Ciągły rozwój organizacji.
- Odpowiedzialność i świadomość celów – delegowanie odpowiedzialności i uprawnień pracownikom w zakresie realizacji celów, przeprowadzanie badań zaangażowania pracowników w realizację celów, doskonalenie komunikacji wewnętrznej, informowanie pracowników o bieżących postępach w realizacji celów firmy poprzez komunikację Zarządu do całego zespołu.
Powyższe cele są osiągane poprzez utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO 9001 i ISO/IEC 27001.
Zintegrowany system zarządzania został ustanowiony przez kierownictwo i obowiązuje we wszystkich komórkach organizacyjnych VULCAN.
Przedstawiona polityka firmy VULCAN jest znana pracownikom, a świadomość jej celów towarzyszy wszystkim ich działaniom.
Deklaruję zapewnienie niezbędnych zasobów do doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarzadzania wraz z osobistym zaangażowaniem w jego realizację.
PREZES ZARZĄDU
Jacek Różycki
Wrocław, 04.10.2024 r.