Potrzebujesz szybkiej porady dotyczącej działania programu firmy VULCAN? Chcesz mieć pewność, że wynik Twoich działań w programie jest poprawny? Potrzebujesz szkolenia, a brak Ci czasu by jechać na nie do innego miasta?
Doskonale wiemy jak intensywne potrafi być w dzisiejszych czasach życie zawodowe. Mamy jednak rozwiązane – usługi zdalne.
To nowość w naszej ofercie – dostosowana specjalnie do potrzeb naszych Klientów.
Usługi zdalne pozwalają otrzymać potrzebne informacje tu i teraz – czyli, dokładnie w momencie gdy potrzebna jest pomoc.
Oferujemy następujące usługi zdalne:
Konsultacja zdalna – czyli telefoniczna pomoc konsultanta w korzystaniu z programów VULCAN. Zakres konsultacji zależy od programu, którego dotyczy. Usługa przeprowadzana jest w ustalonym, dogodnym dla Państwa terminie.
Webinarium – nowoczesna forma szkolenia dzięki której można szybko i wygodnie podnieść swoje kompetencje. Podczas 1-2 godzinnego spotkania on-line dowiedzą się Państwo o wielu zagadnieniach istotnych podczas bieżącej pracy z programem. Podczas webinarium możliwe jest zadawanie na czacie pytań prowadzącemu, dzięki czemu mogą Państwo uzyskać informacje dodatkowe – nieujęte w prezentacji.
Analiza bazy danych – usługa umożliwia wyjaśnienie problemów na jakie natrafili Państwo podczas pracy w programie. Analiza bazy będzie przydatna zwłaszcza w przypadku obawy o błąd w programie, lub niepewności czy aplikacja działa poprawnie. Analiza jest całkowicie bezpłatna w wypadku stwierdzenia, że wskazany przez Państwa błąd danych wynika z niepoprawnego działania programu.