lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
iZnajdź na stronie >
iZnajdź na stronie >
 

Inwentarz VULCAN

Sprawna i rzetelna inwentaryzacja

Inwentarz VULCAN to program usprawniający prowadzenie inwentaryzacji w jednostkach oświatowych. Nie tylko świetnie sprawdzi się w pojedynczej szkole czy przedszkolu, lecz także umożliwi centrom usług wspólnych przeprowadzanie inwentaryzacji wszystkich podległych jednostek, gromadząc dane w jednej bazie.

Uporządkowana i zgodna ze stanem faktycznym dokumentacja

  • Korzystanie z programu pozwala na zgromadzenie w jednym miejscu pełnej dokumentacji dotyczącej stanu majątku jednostki.
  • Kartoteki prowadzone są w sposób czytelny i przejrzysty, w podziale na ewidencję wyposażenia, wartości niematerialne i prawne, środki trwałe oraz pozostałe środki trwałe.
  • Stosowanie wywieszek, etykiet czy kodów kreskowych ułatwia zachowanie porządku i zapewnia zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym wyposażenia.
Użytkownicy programu mogą tworzyć własne szablony wszystkich dokumentów, dostosowując ich zakres, układ i wygląd do potrzeb swojej jednostki.

Pełna wiedza o stanie majątku jednostki

  • Zestawienie majątku prezentuje aktualne informacje o składnikach z podziałem na całą placówkę, poszczególne pomieszczenia, odpowiedzialność, typ czy rodzaj składnika.
  • Aplikacja gromadzi historię zmian wprowadzanych przez użytkowników, co ułatwia określenie szczegółów operacji przychodu, rozchodu, przeniesienia czy przekazania odpowiedzialności.

Wygoda i oszczędność czasu podczas inwentaryzacji

Inwentarz VULCAN pozwala przeprowadzić inwentaryzację w szybki i całkowicie zautomatyzowany sposób – z użyciem aplikacji mobilnej Inwentarz VULCAN.

Aplikacja mobilna to:

  • wygoda - mały ekran kolektora można zastąpić ekranem smartfona lub jeszcze wygodniejszym tabletem;
  • szybki dostęp do informacji - aktualne informacje o składnikach majątku można zawsze sprawdzić w telefonie;
  • zawsze aktualne dane - aplikacja mobilna pracuje online, łącząc się z bazą danych Inwentarza VULCAN;
  • mobilność - do przeprowadzenia inwentaryzacji wystarczy telefon z zainstalowaną na nim aplikacją mobilną;
  • niezawodność - arkusze spisowe można wypełniać nawet w przypadku braku dostępu do internetu; następnie wystarczy zsynchronizować dane z Inwentarzem VULCAN.
 

Wymagania techniczne

Minimalne wymagania sprzętowe
procesor: Intel Core i3
pamięć operacyjna RAM: 2 GB
rozdzielczość monitora: HD
łącze internetowe: 2.0 Mb/s
Minimalne wymagania programowe
system operacyjny: Windows 7
przeglądarka: najnowsza wersja: Google Chrome, FireFox, Edge, Opera
Zalecane wymagania sprzętowe
procesor: Intel Core i5
pamięć operacyjna RAM:4GB
rozdzielczość monitora: Full HD
łącze internetowe: 2.0 Mb/s
Zalecane wymagania programowe
system operacyjny: Windows 10/64 bit
przeglądarka: Google Chrome, najnowsza wersja
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY