lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
iZnajdź na stronie >
iZnajdź na stronie >
 

Kadry VULCAN

 

Sprawdzone rozwiązanie w nowej odsłonie

VULCAN od wielu lat dostarcza jednostkom oświatowym systemy kadrowo-płacowe. Korzystając z nowoczesnej technologii oraz bazując na naszych doświadczeniach oraz oczekiwaniach naszych klientów stworzyliśmy nowy program pracujący w chmurze – Kadry VULCAN.

Kadry VULCAN są nieocenioną pomocą przy prowadzeniu spraw związanych ze ewidencjonowaniem zatrudnienia nauczycieli, a także pracowników niepedagogicznych (administracja i obsługa).

x
Podręcznik
x
Aktualizacje
x
Porady
x
Zamów
 

Kadry VULCAN przyspieszają codzienną pracę

  • Uzyskujesz natychmiastowy wgląd w dokumentację kadrową w szkole i szczegółowe dane o pracownikach.
  • Możesz prześledzić pełną historię zatrudnienia i jego warunków (widoczne są również umowy zlecenia).
  • Automatycznie przygotujesz potrzebne raporty i sprawozdania.
  • Zarejestrujesz nieobecności i automatycznie rozliczysz urlopy.
  • Rozliczysz czas pracy.
  • Będziesz mieć stałą kontrolę nad wszelkimi danymi istotnymi ze względu na zatrudnienie, w tym harmonogramem badań lekarskich oraz terminami szkoleń BHP.
 

Prowadzenie kadr w oświacie staje się łatwe

  • automatycznie wyliczają staże niezbędne do ustalania uprawnień pracowniczych;
  • posiadają szereg ułatwień umożliwiających wykonywanie operacji seryjnych, takich jak wprowadzanie poprawek do aktualnych warunków umów o pracę, tworzenie aneksów, przydzielanie obowiązków z uwzględnieniem rozdziałów klasyfikacji budżetowej, tworzenie podziałów na podgrupy;
  • pozwalają w prosty sposób przygotować elektroniczne zgłoszenia pracowników do ubezpieczeń.
 

Specyfika kadr w oświacie

Kadry w oświacie mają swoją specyfikę i zasady, których należy przestrzegać.

Jednak w programie Kadry VULCAN można dowolnie ustalać:

  • rodzaj i liczbę umów o pracę jednego pracownika;
  • formy nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
  • tabele minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli;
  • własne kategorie danych, zależne od potrzeb danej jednostki organizacyjnej;
  • kalendarz dni wolnych i roboczych w danym roku (istnieje możliwość wyznaczenia odrębnych terminów każdemu pracownikowi).
 

Największe udogodnienia wprowadzone do programu Kadry VULCAN względem poprzedniego programu Kadry Optivum

1

Dzięki zmianie struktury menu zredukowaliśmy o 60% liczbę kliknięć potrzebnych do zarejestrowania absencji pracownika.

2

Nawigacja w aplikacji jeszcze nigdy nie była tak łatwa! System umożliwia przejście do konkretnej umowy bezpośrednio z przygotowanych wydruków, a następnie powrót do niego jedynie poprzez kliknięcie opcji „Wstecz”. Dzięki temu nie trzeba przechodzić do kartotek i wyszukiwać umowy – wszystko odbywa się błyskawicznie.

3

Układ dokumentów przed wydrukiem można dowolnie zmienić, eksportując go do programów Word lub Excel.

4

Gwarantujemy migrację wszystkich danych z systemu Kadry Optivum. Od początku pracy z Kadrami VULCAN będą się w nich znajdowały wszystkie dane wprowadzane dotąd w poprzednim programie, dzięki czemu będzie można swobodnie kontynuować pracę w nowym systemie.

 

Kadry VULCAN w chmurze

Co to oznacza dla użytkownika programu?

Kadry VULCAN przenieśliśmy z aplikacji desktopowej do chmury obliczeniowej. Takie rozwiązanie jest zgodne z kierunkiem rozwoju systemów informatycznych na świecie.

Odpowiedzialność za infrastrukturę serwerową spoczywa na firmie VULCAN, a przetwarzanie i bezpieczeństwo danych realizowane jest w ramach umowy. Dane przechowywane są w specjalistycznych serwerowniach o wysokim standardzie bezpieczeństwa.

Dzięki chmurze wszystkie czynności związane z wykonywaniem aktualizacji systemu realizowane są przez VULCAN – wszystkie aktualizacje są dostępne w tym samym czasie na wszystkich komputerach.

Nowy system zaprojektowaliśmy, bazując na najbardziej cenionych przez Państwa funkcjonalnościach oraz wprowadzając nowe rozwiązania według Państwa sugestii.

 

Jak najlepiej przygotować się do pracy z nowym systemem? Służymy pomocą!

Aby pomóc użytkownikom naszych programów w szybkim przejściu na nowy system, przygotowaliśmy:

Praktyczne porady w Bazie wiedzy

Porady w prosty sposób opisują, jak wykonać różnorodne operacje w programie

Pomoc konsultantów Centrum Obsługi Klienta

Usługę można rozszerzyć o dodatkowe opcje wykupując pakiet wsparcia Komfort lub Prestiż

Webinaria (szkolenia online)

Listę szkoleń online prezentujemy zawsze na naszej stronie www.vulcan.edu.pl/szkolenia. Jeśli chcesz na bieżąco dostawać powiadomienia o terminach szkoleń zapisz się na newsletter.

Wdrożenia

Jeśli będziesz potrzebować dodatkowego wsparcia, możesz zamówić usługę wdrożeniową. Nasz trener przyjedzie do Twojej jednostki i przygotuje Cię do pracy z nowym systemem. W celu zamówienia usługi wdrożeniowej zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta: 71 757 29 29.

Szkolenia stacjonarne

Nasze szkolenia organizujemy w różnych miastach. Terminy i lokalizacje sprawdzisz na www.vulcan.edu.pl/szkolenia. Jeśli chcesz na bieżąco dostawać powiadomienia o terminach szkoleń zapisz się na newsletter.

 

Wymagania techniczne

Minimalne wymagania sprzętowe
komputer klasy PC z procesorem 1 GHz
1 GB pamięci operacyjnej RAM
łącze internetowe o następujących parametrach (na użytkownika): pobieranie 1,0 Mb/s; wysyłanie 0,5 Mb/s;
monitor obsługujący rozdzielczość 1280x800 (16:10), 1366x768 (16:9), 1024x768 (4:3)
Minimalne wymagania sprzętowe
system operacyjny: Windows 7
przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Chrome 33, Mozilla Firefox 28, Opera 24, Safari 5
Zalecane wymagania sprzętowe
komputer klasy PC z procesorem Intel Core 2 Duo 2 GHz
4 GB pamięci operacyjnej RAM
łącze internetowe o następujących parametrach (na użytkownika): pobieranie 2,0 Mb/s; wysyłanie 1,0 Mb/s;
monitor obsługujący rozdzielczość 1440×900 (16:10), 1680×1050 (16:9)
Zalecane wymagania sprzętowe
system operacyjny: Windows 7/64 bit, Windows 8/64 bit, Windows 10/64 bit
przeglądarka internetowa: Microsoft Edge (dawniej IE), Chrome 54, FF 49, Opera 41, Safari 5
 

W celu uzyskania dodatkowych informacji o naszych systemach i usługach, zachęcamy do kontaktu z nami.

Po wypełnieniu poniższego formularza pracownik Centrum Obsługi Klienta VULCAN skontaktuje się z Państwem, aby odpowiedzieć na Państwa pytania.

Skontaktuj się z nami >
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY