- Dla szkół i dla przedszkoli >
- Dla samorządów >
- Dla ZEAS/CUW >
- Dla rodziców >
- Zakupy >
- Strefa klienta >
- O firmie >
- Kariera >
Od lipca 2018 r., zawierając umowę abonamentową z VULCAN sp. z o.o., można ją podpisać elektronicznie. Takie rozwiązanie jest możliwe dzięki zapisom zawartym w art. 60 k.c.: „Z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli)”. |
![]() |
![]() |
Dlaczego zdecydowaliśmy się na zawieranie umów abonamentowych w formie elektronicznej? Wykorzystując dostępne technologie, zdecydowanie przyspieszamy obieg dokumentów. Czas potrzebny na dotarcie przesyłki z umową do i od Państwa zajmuje zazwyczaj kilka lub kilkanaście nawet dni. Zawarcie umowy elektronicznie skróci czas na przekazanie umowy do takiego, jaki jest potrzebny na wysłanie e-maila. Elektroniczne podpisywanie umów ogranicza koszty związane z opłatami pocztowymi. Jest też ekologiczne – nie drukując dokumentów, jeśli nie wymaga tego prawo, dbamy o środowisko. |
Jak są podpisywane umowy przetwarzania danych osobowych? Elektroniczne podpisywanie umów nie dotyczy umów przetwarzania danych osobowych (PDO). Zapisy prawne określają, że takie umowy muszą być podpisywane tradycyjnie. Poinformujemy Państwa mailowo o wysłaniu dokumentów papierowych z umową PDO. |
![]() |
W przypadku pytań – pomożemy! Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z nami. Służymy radą i pomocą: Centrum Obsługi Klienta VULCAN tel.: 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl |