Pomoc zdalna
Potrzebujesz pomocy w pracy z programem? Często udzielonej od razu, w momencie wystąpienia problemu? Bez konieczności wychodzenia z biura - szybko, przez telefon? Skorzystaj z pomocy zdalnej! Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę:
- Konsultacja zdalna
- Analiza bazy danych
- Webinarium
Konsultacja zdalna (Indywidualne Wsparcie Techniczne)
To telefoniczna pomoc konsultanta w korzystaniu z naszych programów. Usługa przeprowadzana jest w ustalonym, dogodnym dla Ciebie terminie. Konsultacja zdalna (Indywidualne Wsparcie Techniczne) jest także dostępna w ramach pakietów Wsparcie VULCAN. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:
- Konsultant sprawdzi, czy wykonana przez Ciebie operacja została przeprowadzona poprawnie.
- Wspólnie wykonacie operację, która sprawia Ci trudności.
Zdalna konfiguracja systemów Płace, Kadry, Finanse VULCAN (Indywidualne Wsparcie Techniczne)
To usługa, podczas której skonfigurujemy razem z Tobą nowy program, wprowadzając najważniejsze parametry, niezbędne do rozpoczęcia pracy. Usługa dotyczy konfiguracji systemów: Płace VULCAN, Kadry VULCAN, Finanse VULCAN.
Analiza bazy danych (Indywidualne Wsparcie Techniczne)
To usługa, która umożliwia wyjaśnienie problemów, na jakie natrafiłeś podczas pracy w programie. Konsultacja zdalna (Indywidualne Wsparcie Techniczne) jest także dostępna w ramach pakietów Wsparcie VULCAN. Skorzystaj z tej formy pomocy, jeśli obawiasz się, że wyniki Twoich działań są nieprawidłowe z powodu błędu w funkcjonowaniu programu. Jeśli analiza potwierdzi Twoje przypuszczenia usługa będzie całkowicie bezpłatna.
Webinarium (Szkolenie zdalne)
To szkolenie przeniesione z sali wykładowej w środowisko wirtualne. Webinarium (Szkolenie zdalne) jest także dostępne w ramach pakietów Wsparcie VULCAN. Każdy uczestnik, nie wychodząc z domu lub z miejsca pracy, w określonym czasie łączy się z trenerem za pomocą Internetu.