Finanse VULCAN. Administrowanie systemem i korzystanie z podstawowych funkcji aplikacji w centrum usług wspólnych
W kursie powinna uczestniczyć osoba, która:
• ma już uruchomiony system Finanse VULCAN,
• będzie pełniła równocześnie rolę księgowego i administratora systemu .
Dzięki szkoleniu
|
jego uczestnik będzie wiedział jak: • administrować Platformą VULCAN, w zakresie poprawiania danych szczegółowych jednostki oraz edycji danych użytkowników, • skonfigurować aplikację Finanse VULCAN, • ustalić globalny plan kont, • wprowadzić domyślne typy księgowania, • wprowadzić definicje raportów budżetowych i sprawozdań finansowych, • poruszać się po aplikacji Finanse VULCAN, • definiować słowniki potrzebne do pracy, • wprowadzać różne rodzaje dokumentów, m.in. plan finansowy, dokumenty sprzedaży i zakupu, wyciąg bankowy, • sporządzać PK dokumentów, • prowadzić dokumenty w rejestrze sprzedaży i zakupu, • sporządzać deklarację VAT-7.
|
Czas |
24
GODZIN DYDAKTYCZNYCH
|
szkolenie stacjonarne |
szkolenie od podstaw |
Jesteś zainteresowany udziałem w tym szkoleniu, ale nie ma ono zaplanowanych terminów?
Nic straconego! Wypełnij formularz i zaproponuj termin szkolenia. Poinformujemy Cię, gdy tylko zostanie utworzona grupa szkoleniowa.
Jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu? Zaproponuj termin
Program
-
Administrowanie Platformą VULCAN
- Edycja danych szczegółowych jednostki oświatowej
- Wprowadzanie i modyfikacja danych użytkowników
- Konfiguracja jednostek – zastosowanie parametrów istotnych dla wdrożenia aplikacji Finanse VULCAN
-
Podstawowe funkcje aplikacji Finanse VULCAN
- Uruchomienie aplikacji
- Budowa okna aplikacji
- Przegląd podstawowych funkcji aplikacji
-
Definiowanie planu kont
-
Wprowadzanie słowników
- Wprowadzanie słowników dekretowych
- Wprowadzanie słownika klasyfikacji budżetowej
- Uzupełnianie pozostałych słowników
-
Definicje sprawozdań RB
- Definicje raportów budżetowych
- Pozostałe definicje
-
Dokumenty – ustawienia i określanie parametrów
- Wzorce numeracji - ustawienia
- Określanie parametrów aplikacji
- Wprowadzanie typów księgowań
-
Weryfikacja i modyfikowanie danych związanych z jednostką w aplikacji Finanse VULCAN
-
Wprowadzanie dokumentów źródłowych i księgowych
- Wprowadzanie planu finansowego
- Wprowadzanie bilansu otwarcia
- Wprowadzanie dokumentów sprzedaży i zakupu
- Wprowadzanie wyciągu bankowego
-
Praca z dokumentami w dziennikach bieżących
-
Sporządzanie zestawienia sald i obrotów
-
Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu
- Przygotowanie danych do eksportu JPK
-
Import listy płac
|
|