UONET+. Szkolenie dla użytkownika rozpoczynającego pracę w aplikacji - dyrektor szkoły.
Podczas szkolenia zapoznamy dyrektorów szkół z możliwościami i funkcjami systemu UONET+, które mogą ich wspierać w realizacji codziennych obowiązków. Zapraszamy zarówno nowych użytkowników, którzy dopiero co rozpoczynają pracę z dziennikiem elektronicznym, jak również użytkowników, którzy chcą ugruntować już zdobytą wiedzę. Szkolenie poprowadzi trener specjalizujący się we wdrażaniu dzienników elektronicznych do placówek oświatowych.
Dzięki szkoleniu
Dzięki szkoleniu uczestnik dowie się:
Z jakich modułów składa się dziennik elektroniczny UONET+
Jaka jest rola dyrektora szkoły w obsłudze dziennika elektronicznego
Z jakich modułów systemu skorzystać w celu realizacji zadań dyrektora szkoły
Jakie działania należy podjąć, aby zadbać o bezpieczeństwo danych w szkole
Jak zaplanować zastępstwa i zaakceptować wycieczki szkolnej za pomocą dziennika
Do kogo jest skierowane szkolenie:
Szkolenie dedykowane jest dla dyrektorów i wicedyrektorów placówek oświatowych.
Zapisy na szkolenie zamykamy 48h przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania maksymalnie do 3 dni roboczych przed spotkaniem.
Cena szkolenia
200 zł/os
Czas
4
GODZINY DYDAKTYCZNE
szkolenie on-line
szkolenie od podstaw
Jesteś zainteresowany udziałem w tym szkoleniu, ale nie ma ono zaplanowanych terminów?
Nic straconego! Wypełnij formularz i zaproponuj termin szkolenia. Poinformujemy Cię, gdy tylko zostanie utworzona grupa szkoleniowa.