Finanse VULCAN. Administrowanie systemem i korzystanie z aplikacji
Celem szkolenia jest przedstawienie systemu Finanse VULCAN w zakresie administracji systemem, definiowania parametrów aplikacji oraz słowników, w tym słownika klasyfikacji budżetowej oraz ewidencji dokumentów i obsługi rozrachunków. Szkolenie pozwoli zdobyć wiedzę i umiejętności umożliwiające korzystanie z podstawowych funkcji aplikacji Finanse VULCAN.
Dzięki szkoleniu
|
Szkolenie skierowane do użytkowników rozpoczynających pracę w aplikacji Finanse VULCAN, którzy będą wykorzystywać aplikację w wersji pełnej z rozrachunkami (bufor księgowań + dokumenty źródłowe), podobnie jak w Księgowości Optivum i modułach Zamówienia/Faktury/Rozrachunki Optivum.
Zapisy na szkolenie zamykamy 5 dni roboczych przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania.
|
Cena szkolenia |
1170 zł/os. |
Czas |
24
GODZIN DYDAKTYCZNYCH
|
szkolenie on-line |
szkolenie od podstaw |
Jesteś zainteresowany udziałem w tym szkoleniu, ale nie ma ono zaplanowanych terminów?
Nic straconego! Wypełnij formularz i zaproponuj termin szkolenia. Poinformujemy Cię, gdy tylko zostanie utworzona grupa szkoleniowa.
Jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu? Zaproponuj termin
Program
-
Administrowanie platformą VULCAN
- Edycja danych szczegółowych jednostki oświatowej
- Wprowadzanie i modyfikacja danych użytkowników
- Konfiguracja jednostki
-
Uzupełnianie danych jednostki
-
Analiza i modyfikacja planu kont
- Omówienie wbudowanego planu kont
- Modyfikacja planu kont
-
Analiza i modyfikacja słowników
- Słowniki dekretowe
- Budowanie słownika klasyfikacji budżetowej
- Uzupełnianie pozostałych słowników
-
Dokumenty – ustawienia i określanie parametrów
- Wzorce numeracji - ustawienia
- Określanie parametrów aplikacji
- Wprowadzanie typów księgowań
-
Wprowadzanie dokumentów źródłowych, w tym:
- Wprowadzanie planu finansowego
- Wprowadzanie dokumentów sprzedaży i zakupu
- Wprowadzanie wyciągu bankowego
-
Praca z dokumentami w dziennikach bieżących
- Wprowadzanie bilansu otwarcia
- Wprowadzanie oraz import listy płac
- Generowanie dokumentów PK z dokumentów źródłowych
-
Kontrola rozrachunków
-
Tworzenie sprawozdań budżetowych:
- Analiza i modyfikacja definicji RB
- RB28s i przejście do szczegółów sprawozdania
- RB27s i przejście do szczegółów sprawozdania
-
Zestawienia obrotów i sald i obrotów na koncie:
- Kontrola ogólna zestawienia obrotów i sald, przejście do obrotów na koncie
- Kontrola szczegółowa kont zespołu 2 zestawienia obrotów i sald, przejście do obrotów na koncie
- Kontrola poprawności zapisów na kontach zespołu 4,7 i przejście do obrotów na koncie
- Zapisywanie szablonów zestawień
-
Zestawienie z realizacji planu
-
Ewidencja danych w rejestrze VAT
-
Tworzenie i eksport paczek przelewów
|
|