Arkusz Optivum. Podstawy korzystania z aplikacji, funkcje oraz mechanizmy ułatwiające przygotowanie arkusza organizacyjnego jednostki oświatowej
Celem webinarium jest doskonalenie umiejętności w zakresie tworzenia arkuszy organizacyjnych w programie Arkusz Optivum. W kursie powinna uczestniczyć osoba, która posiada merytoryczną znajomość zagadnień dotyczących tworzenia projektu organizacyjnego szkoły i będzie posługiwała się programem Arkusz Optivum w swojej pracy.
Dzięki szkoleniu
Podczas szkolenia jego uczestnik m.in:
nauczy się korzystać z mechanizmów usprawniających redagowanie arkusza organizacyjnego,
dowie się, w jaki sposób korzystać z funkcji kontrolnych programu,
zdobędzie wiedzę o tym, jak sprawnie przeglądać dane zgromadzone w arkuszu,
zdobędzie umiejętność sporządzania raportów w programie Excel i nauczy się analizować na ich podstawie zgromadzone dane w aplikacji,
nauczy się drukować zestawienia i dokumenty,
dowie się, jak wykorzystać raporty w celu przygotowania dokumentów dla kuratorium oświaty.
Szkolenie skierowane jest do dyrektorów, wicedyrektorów i osób odpowiedzialnych za przygotowanie arkuszy organizacyjnych.
Zapisy na szkolenie zamykamy 48h przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania maksymalnie do 3 dni roboczych przed spotkaniem.
UWAGA
Szkolenie skierowane do użytkowników korzystających z wersji desktopowej (instalowanej na komputerze).
Cena szkolenia
350 zł/os.
Czas
8
GODZIN DYDAKTYCZNYCH
szkolenie on-line
szkolenie od podstaw
Jesteś zainteresowany udziałem w tym szkoleniu, ale nie ma ono zaplanowanych terminów?
Nic straconego! Wypełnij formularz i zaproponuj termin szkolenia. Poinformujemy Cię, gdy tylko zostanie utworzona grupa szkoleniowa.