Poniższy opis programu dotyczy tylko umów abonamentowych odnawianych w 2023 roku. W przypadku nowych umów zawieranych od 1.09.2023 r. oraz umów odnawianych od 1.01.2024 r. obowiązuje opis programu Dziennik VULCAN.
System uczniowski UONET+ z e-dziennikiem
UONET+ to nowoczesny system uczniowski, który obejmuje e-dziennik, sekretariat szkolny, świadectwa, zastępstwa oraz witrynę rodziców i uczniów. UONET+ stanowi zwieńczenie ponad 35 lat prac i doświadczeń firmy VULCAN na polskim rynku edukacyjnym.
Z naszego systemu korzystają miliony odbiorców. Średnio w każdym miesiącu z systemu UONET+ korzysta prawie 4 miliony indywidualnych użytkowników, w tym ponad 2 miliony użytkowników unikalnych. Otwierają oni prawie 50 milionów sesji!
Zaufanie tysięcy szkół to dla nas najlepsza rekomendacja!
Kiedy wybierasz UONET+, decydujesz się na wykorzystanie kompletnego systemu. Obejmuje on swoimi funkcjonalnościami większość obszarów działania placówki dotyczących uczniów.
Placówka, która wykorzystuje UONET+, umożliwia uczniom i rodzicom pełny bezpłatny dostęp do informacji o postępach ucznia w nauce. Nasz system to też doskonałe narzędzie do bezpośredniego kontaktu za pośrednictwem darmowego modułu wiadomości oraz aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN.
Co zyskujesz?
Pełną obsługę wszystkich procesów związanych z nauczaniem dzieci i młodzieży w Polsce. Dlaczego? Bo UONET+ to kompletny system przygotowany na bazie ponad 30 lat współpracy ze szkołami.
Zawsze aktualny i dostępny z każdego miejsca na świecie system. Dlaczego? Bo system oparty jest na rozwiązaniach chmurowych.
Sprawną komunikację z rodzicami, uczniami oraz innymi nauczycielami, która nie generuje dodatkowych ukrytych kosztów. Dlaczego? Bo w pakiecie zyskujesz specjalistyczne i nowoczesne narzędzia komunikacyjne.
Komfortowe planowanie zastępstw oraz szybki obieg informacji o zaplanowanych zastępstwach oraz odwołanych i przeniesionych lekcjach. Dlaczego? Bo przygotowaliśmy specjalistyczne narzędzie służące dokładnie temu celowi.
Sprawny wydruk świadectw i arkuszy ocen Dlaczego? Bo pracujesz w zintegrowanym systemie, a więc dane wpisujesz tylko raz.
Bezproblemowy dostęp do wielowymiarowych statystyk. Dlaczego? Bo UONET+ to intuicyjny i kompleksowy system odpowiadający na potrzeby szkoły.
Płynną wymianę informacji z innymi systemami firmy VULCAN. Dlaczego? Bo system można zasilić danymi uczniów z naboru elektronicznego oraz z planu lekcji.
Efektywne wsparcie dla służb księgowych w szkole. Dlaczego? Bo dane o zastępstwach można w prosty sposób wyeksportować do programu płacowego.
Łatwiejszą pracę sekretarza szkolnego. Dlaczego? Bo system obsługuje księgę uczniów i księgi ewidencji dzieci i młodzieży oraz umożliwia generowanie dowolnych wydruków i zestawień na podstawie danych, które przechowuje.
Pełną dbałość o zgodność z RODO. Dlaczego? Bo kiedy decydujesz się na program w chmurze, przenosisz większość obowiązków związanych z zabezpieczeniem danych na VULCANA.
Co nas wyróżnia
Płynny obieg informacji. UONET + jest częścią wielkiej rodziny systemów VULCAN. Może pracować samodzielnie, ale może też być zasilany danymi z systemów zewnętrznych planu lekcji. Dzięki temu łatwo rozpoczniesz każdy dzień pracy w szkole! Dane z UONET + mogą być również wyeksportowane do innych systemów, na przykład naboru elektronicznego czy systemu płacowego.
Kompletność. System pomoże Ci ocenić ucznia, wydrukować świadectwo, obliczyć ilość czasu poświęconego na nauczanie, a nawet poinformować uczniów o zadanych pracach domowych i zorganizować zdalne nauczanie. Jeśli ucznia nie ma w szkole, możesz za pośrednictwem systemu odebrać od rodzica informacje o zaplanowanej nieobecności.
Ponadto
Pełna obsługa wycieczek szkolnych. Z dodatkową możliwością prostego zaplanowania zastępstw za nieobecnych nauczycieli oraz przydzielenia uczniów, którzy nie biorą udziału w wycieczce, do innych oddziałów w szkole.
Obsługa e-legitymacji oraz m-legitymacji szkolnych, w tym możliwość generowanie plików zgodnych z serwisami rządowymi.
Płynne uruchamianie systemu eduOne i łatwego korzystania z zawartych tam materiałów dydaktycznych.
Generowanie gotowej listy podręczników do szkoły ponadpodstawowej, którą możesz zaimportować jako gotową listę zakupów w wybranych sklepach internetowych.
Obsługa dzienników zajęć specjalistów, pedagogów i kół zainteresowań.
Szczegółowy opis funkcjonalności systemu
System zarządzania informacją o uczniu gwarantuje prowadzenie szkolnych baz danych z pełną informacją o przebiegu nauki uczniów. System zawiera moduł wspierający obsługę sekretariatu i prowadzenie dzienników lekcyjnych, a także daje opiekunom wgląd w dane o uczniach.
System umożliwia (aby poznać szczegóły, kliknij strzałkę obok tytułu):
gromadzenie wszystkich niezbędnych informacji o uczniach dostarczanych przez szkołę, rodziców i instytucje pozaszkolne przy jednoczesnym zminimalizowaniu konieczności wielokrotnego zapisywania w różnych miejscach tych samych danych;
prowadzenie ksiąg ewidencyjnych dzieci oraz księgi uczniów oraz przepływów uczniów;
prowadzenie rejestru wypadków;
drukowanie arkuszy ocen i świadectw oraz legitymacji;
wsparcie w zakładaniu mLegitymacji – poprzez eksport danych przygotowanych do wykorzystania w systemie ministerialnym;
drukowanie dokumentów używanych w codziennej pracy szkoły, jak listy zapisów na wycieczki, zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do szkoły itp.;
tworzenie statystyk, zestawień i porównań;
importowanie danych kandydatów z aplikacji wspierających rekrutację.
działanie na wspólnej bazie danych z oprogramowaniem obsługującym sekretariat – aby wyeliminować konieczność wielokrotnego wpisywania danych;
importowanie danych z oprogramowania służącego do układania planu lekcji lub ręczne wprowadzanie planu lekcji;
rejestrowanie ocen uczniów - w tabeli ocen możesz wpisywać wszelkie znaki czy symbole, dodatkowo system automatycznie rozpoznaje oceny, z których następnie można wyznaczyć średnią z uwzględnieniem odpowiednich wag definiowanych dla kolumn w dzienniku;
dostęp do schematu oceniania opisowego dla klas 1-3 szkoły podstawowej (ocena opisowa oraz ocena diagnostyczna) - system posiada też bibliotekę z możliwością dodawania własnych wzorców ocen opisowych;
rejestrowanie frekwencji uczniów, także na zajęciach międzyoddziałowych, bez konieczności definiowania sztucznych grup;
wprowadzanie tematów lekcji - z możliwością pobrania tematu z zasobów biblioteki rozkładów materiałów oraz ich prostego edytowania;
redagowanie rozkładów materiałów według własnych potrzeb oraz udostępnianie autorskich rozkładów innym użytkownikom;
rejestrowanie uwag z możliwością ich kategoryzacji;
rejestrowanie uwag przez nauczyciela, który nie uczy danego ucznia;
dostęp do wszystkich danych o uczniach zgodnie z uprawnieniami (np. wychowawcy do danych swoich uczniów), z pominięciem prywatnych notatek innych użytkowników;
prowadzenie kalendarza zadań domowych, bo system pozwala:
zapowiadać zadania domowe i określać datę oczekiwanej odpowiedzi,
załączać pliki w oparciu o zasoby posiadane na OneDrive – zarówno zadającemu nauczycielowi, jaki i odpowiadającemu uczniowi,
monitorować realizację zadania przez poszczególnych uczniów – poprzez zmiany statusów wskazujące na odesłanie pracy przez ucznia;
prowadzenie arkuszy ocen uczniów;
wypełnianie świadectw na podstawie szablonów zgodnych z wzorami opublikowanymi w załącznikach do rozporządzeń ministra do spraw oświaty, a także podgląd wydruku i drukowanie formularzy na giloszach;
drukowanie kartek dla opiekunów na wywiadówkę;
drukowanie danych z dzienników w celu ich archiwizacji;
wykonywanie zestawień statystycznych dotyczących wyników nauczania, frekwencji i zachowania;
przypisywanie ucznia do grup w ramach oddziałów poprzez wybór kryteriów przynależności zdefiniowanych dla całej jednostki, a nie dla pojedynczych oddziałów;
wysyłanie komunikatów przez pracowników szkoły do uczniów i opiekunów - z możliwością załączania plików z zasobów w serwisie zewnętrznym OneDrive.
bieżący dostęp do ocen cząstkowych, przewidywanych, śródrocznych, końcowych i zewnętrznych egzaminów;
bieżący dostęp do danych dotyczących osiągnięć;
bieżący dostęp do listy uwag/pochwał;
bieżący dostęp do danych o frekwencji;
bieżący dostęp do aktualnego planu lekcji;
bieżący dostęp do rejestru zrealizowanych lekcji i ich tematów;
bieżący dostęp do terminarza sprawdzianów;
bieżący dostęp do informacji o zadaniach domowych oraz możliwość odsyłania odpowiedzi wymaganych przez nauczyciela;
komunikację z nauczycielami: odbieranie komunikatów od wychowawcy i wysłanie komunikatu do wychowawcy.
Wiele rozwiązań w jednym pakiecie
Witryna rodzica i ucznia Witryna WWW dostępna bezpłatnie dla każdego rodzica i ucznia. Ułatwia komunikację ze szkołą i pozwala szybko sprawdzić frekwencję, oceny, uwagi czy zadania domowe.
Aplikacja mobilna dla rodziców i uczniów Dzienniczek VULCAN czyli elektroniczny dzienniczek ucznia, w którym szybko można sprawdzić oceny, frekwencję czy zapowiedziane sprawdziany. Wersja mobilna jest dostępna bezpłatnie.
Zastępstwa Szybkie planowanie zastępstw i nieobecności dla nauczycieli i oddziałów.
E-dziennik, Świadectwa, Arkusze ocen, Ocenianie opisowe, Wycieczki Elektroniczny dziennik – intuicyjny jak ten tradycyjny, a dodatkowo dający nowe możliwości, jak np. korzystanie z gotowych rozkładów materiałów czy prowadzenie pełnej obsługi wycieczek szkolnych. Dziennik umożliwia też automatyczne uzupełnianie arkuszy ocen, drukowanie świadectw oraz przygotowywanie oceny opisowej dla klas 1-3 szkoły podstawowej.
Sekretariat, Legitymacje, SIO Pomoc w rejestrowaniu danych uczniów, przygotowaniu niezbędnych dokumentów, drukowaniu legitymacji oraz zbieraniu danych do SIO.
Dziennik zajęć innych, Dziennik świetlicy, Dziennik zajęć pedagoga Możliwość prowadzenia dzienników zajęć pozalekcyjnych, dziennika pracy świetlicy oraz dziennika zajęć pedagoga szkolnego pozwala na szczegółowe rejestrowanie przebiegu wszystkich zajęć z uczniami.
Dziennik przedszkolny Rejestracja rzeczywistego czasu pobytu dziecka w przedszkolu, dokumentacja oparta na planach pracy, indywidualna ocena dziecka, ocena opisowa, prowadzenie sekretariatu przedszkola.
Administrowanie Sposób na dostosowanie systemu do potrzeb Twojej szkoły.
Aplikacje mobilne
Dla systemu Android
Dla systemu iOS
Wprowadź w szkole e-legitymacje
Dzięki UONET+ proces zbierania danych i wystawiania e-legitymacji jest zautomatyzowany - wystarczy kilka kliknięć. Ponadto, wymieniając tradycyjne legitymacje na trwalsze i bardziej użyteczne:
wychodzisz naprzeciw oczekiwaniom uczniom i rodziców;
masz pewność, że dane do e-legitymacji są przechowywane zgodnie z wymogami RODO;
przyspieszasz proces wystawiania legitymacji, umożliwiając rodzicom przesyłanie zdjęć przez witrynę rodzica/ucznia.
System UONET+ jest dostosowany do potrzeb przedszkoli, zapewniając m.in.:
Dokumentowanie procesu edukacyjnego dziecka Rejestracja rzeczywistego czasu pobytu dziecka, rejestrowanie frekwencji, indywidualna ocena i ocena opisowa dziecka, informacja o gotowości szkolnej.
Ułatwienie pracy przedszkola Przygotowywanie dokumentów i korespondencji seryjnej, dzienny zapis pracy, przeprowadzanie kontroli zajęć i dzienników, organizacja zastępstw, gotowe schematy oceniania i biblioteka planów pracy.
Sprawną komunikację z rodzicami Swobodny kontakt przedszkola z rodzicami w dogodnej dla obu stron porze i formie, możliwość elektronicznego zapisania dziecka na zajęcia dodatkowe lub zgłoszenia nieobecności.
Szybką rejestrację godzin pobytu dziecka w przedszkolu Z wykorzystaniem aplikacji mobilnej dla rodziców Obecność VULCAN.
Pamiętaj, by pomóc rodzicom zalogować się do e-dziennika
Aby ułatwić szkołom przeprowadzenie szerokiej akcji informacyjnej przygotowaliśmy instrukcję, jak uzyskać dostęp i jak pierwszy raz zalogować się do e-dziennika. W punkcie pierwszym wystarczy wpisać adres dziennika elektronicznego UONET+ i tak przygotowany plik po wydrukowaniu można rozdać rodzicom.
Program Internet Explorer (IE) został wycofany i nie jest już obsługiwany. Jeśli odwiedzana witryna wymaga programu Internet Explorer, możesz załadować ją ponownie w trybie IE w przeglądarce Microsoft Edge.
Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.
Ustawienia zaawansowane polityki cookies
Używamy plików cookies aby umożliwić korzystanie z naszej strony, monitorować ruch w serwisie oraz zapewnić możliwość korzystania z funkcji społecznościowych. W tym celu w plikach cookies przechowywane są między innymi informacje o rodzaju używanej przez Ciebie przeglądarki, oglądanych podstronach, czasie spędzonym na stronie. Ponadto dzięki plikom cookies będziesz mógł polubić nasze profile na Facebooku. Poniżej możesz wyrazić zgody na pliki cookies według swoich preferencji. Pamiętaj, że zgody możesz w każdej chwili cofnąć lub zmienić korzystając z opcji "Cookies" na dole strony.
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony(wymagane)
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, które sprowadzają się do zapytania o usługi, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Można ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o tych plikach cookie, ale witryna może wtedy nie działać poprawnie. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Ułatwiające
Te pliki cookies pozwalają osobom z niepełnosprawnościami łatwiej korzystać z naszej witryny. Dzięki mim można zmienić kontrast strony, rozmiar czcionki czy wskazywać zaznaczony element przy poruszaniu się po stronie za pomocą klawiatury.
Pliki obsługujące Webchat
Te pliki cookies przekazujemy firmie Nowa Era wyłącznie w celu obsługi webchatu. Nie są przechowywane w celach marketingowych.
Aby zatwierdzić zmiany dotyczące wyłączenia Webchatu, konieczne jest przeładowanie strony.
Pliki związane z analityką, wydajnością i personalizacją strony www
Te pliki cookie pozwalają nam rozpoznać i uwzględnić liczbę odwiedzających naszą witrynę internetową oraz analizować sposób jej przeglądania i korzystania. Umożliwiają także wykonywanie profili przeglądania. Nie zbierają danych osobowych. Należą do nich Google Analytics, usługa analizy sieci świadczona przez Google, Inc. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania przez Google można znaleźć na stronie https://policies.google.com/privacy?hl=pl
Ten kod pozwala nam korzystać z narzędzia analitycznego Google Analytics, by lepiej analizować ruch na naszej witrynie i dostosowywać ją do potrzeb odwiedzających.
Pliki cookies związane z marketingiem
Te pliki cookie wykorzystywane są w celu dopasowania treści i form wyświetlanych reklam dostosowanych do Twoich potrzeb i upodobań.
Za pomocą tego narzędzia obsługujemy newsletter VULCAN abyś zawsze miał aktualne informacje oraz powiadomienia web push by powiadamiać Cię o ważnych informacjach.
Sales Manago app2.salesmanago.pl
Za pomocą tego narzędzia obsługujemy newsletter VULCAN abyś zawsze miał aktualne informacje oraz powiadomienia web push by powiadamiać Cię o ważnych informacjach.
Facebook Pixel
Za pomocą tego narzędzia Facebook zbiera informacje na temat tego jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Facebooka. Facebook może też wyświetlać nasze reklamy innym użytkownikom tego portalu, którzy mają według portalu podobne do Ciebie zainteresowania i/lub profil. My jako właściciel serwisu nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię zidentyfikować.
Google Ads
Google zbiera informacje na temat tego, jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Google. My jako właściciel serwisu nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię zidentyfikować.