Jak po raz pierwszy zalogować się do aplikacji Pracownik VULCAN?
Twoja placówka udostępniła Ci aplikację Pracownik VULCAN. Dzięki aplikacji masz bieżący wgląd w swoje dane płacowo-kadrowe, w tym:
- informacje o umowach,
- paski płacowe,
- stan urlopów,
- planowane i zrealizowane badania lekarskie,
- podstawowe szablony formularzy,
- dane identyfikacyjne i kontaktowe,
- formularze PIT-11.
Aby po raz pierwszy zalogować się do aplikacji Pracownik VULCAN:
- Wejdź na stronę aplikacji Pracownik VULCAN Twojej placówki. Adres strony znajdziesz na plakacie informacyjnym znajdującym się w Twojej placówce.
- Kliknij przycisk „Zaloguj się”.
- W polu „Nazwa użytkownika” wpisz swój adres e-mail, który służy Ci do korespondencji służbowej, a następnie kliknij na link „Przywracanie dostępu do konta”. Jeśli nie wiesz, jaki adres e-mail powinieneś wpisać, skontaktuj się z pracownikiem ds. płac obsługującym Twoją placówkę.
- Zaznacz pole „Nie jestem robotem” i kliknij przycisk „Przywracanie dostępu do konta”.
- Na wpisany przez Ciebie adres e-mail zostanie przesłany jednorazowy link aktywacyjny. Kliknij link.
- W oknie zmiany hasła wpisz dwukrotnie swoje nowe hasło, a następnie kliknij przycisk „Ustaw nowe hasło”.
- Ponownie wejdź na stronę aplikacji Pracownik VULCAN, wpisz swój adres e-mail i nowo utworzone hasło, a następnie kliknij przycisk „Zaloguj się”.
- Po zalogowaniu się, wybierz w górnym menu ikonę aplikacji Pracownik VULCAN.
- Klikając nazwy poszczególnych zakładek uzyskasz dostęp do swoich informacji płacowo-kadrowych. W zakładce „Pomoc” znajdziesz podręcznik użytkownika, który ułatwi Ci poznanie programu.