- Strona główna
- Elektroniczne zawieranie umów
Zawieranie umów abonamentowych w formie elektronicznej
Od lipca 2018 r., zawierając umowę abonamentową z VULCAN sp. z o.o., można ją podpisać elektronicznie. Takie rozwiązanie jest możliwe dzięki zapisom zawartym w art. 60 k.c.: „Z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli)”.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na zawieranie umów abonamentowych w formie elektronicznej?
Wykorzystując dostępne technologie, zdecydowanie przyspieszamy obieg dokumentów. Czas potrzebny na dotarcie przesyłki z umową do i od Państwa zajmuje zazwyczaj kilka lub kilkanaście nawet dni. Zawarcie umowy elektronicznie skróci czas na przekazanie umowy do takiego, jaki jest potrzebny na wysłanie e-maila. Elektroniczne podpisywanie umów ogranicza koszty związane z opłatami pocztowymi. Jest też ekologiczne – nie drukując dokumentów, jeśli nie wymaga tego prawo, dbamy o środowisko.

Jak elektronicznie podpisać umowę?
Jak są podpisywane umowy przetwarzania danych osobowych?
W przypadku umów przetwarzania danych osobowych oraz aneksów zmieniających załączniki tych umów także przewidujemy zawieranie tych umów elektronicznie.
W przypadku pytań – pomożemy!
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z nami. Służymy radą i pomocą:
Centrum Obsługi Klienta VULCAN
tel.: 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl