lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
iZnajdź na stronie >
iZnajdź na stronie >
 

Finanse VULCAN

 

Zapewniamy bezpieczną i stabilną obsługę ekonomiczno-finansową jednostek oświatowych

Finanse VULCAN to nowy, dynamicznie się rozwijający system usprawniający prowadzenie księgowości w jednostkach oświatowych.
System pozwala na wygodną i bezpieczną pracę z każdego komputera posiadającego dostęp do Internetu, a szeroki wybór zestawień i raportów umożliwia szybkie przygotowanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów.

Posiadacze pakietów Złoty abonament Optivum i Przedszkole Optivum mogą korzystać z systemu Finanse VULCAN w ramach aktualnie posiadanego abonamentu, bez dodatkowych opłat.

Oferujemy wiele sposobów rozpoczęcia pracy z Finansami VULCAN. To Ty decydujesz, która z metod najlepiej sprawdzi się w Twojej placówce.

x
Podręcznik
x
Aktualizacje
x
Porady
x
Zamów
Zapisz się

Sam się przekonaj, że warto mieć Finanse VULCAN

Jeśli chcesz lepiej poznać Finanse VULCAN, zapraszamy na bezpłatną prezentację online. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i będziesz mógł zobaczyć, jak wygląda i działa nasz nowy program.

Co miesiąc nowy termin spotkana!

Zapisz się

Zapewnimy Ci komfortową i bezpieczną pracę z nowymi Finansami VULCAN w chmurze

Aktualizujemy program za Ciebie

Dzięki chmurze wszystkie czynności związane z wykonywaniem aktualizacji systemu realizowane są przez VULCAN. Nie musisz sam aktualizować programu, my zrobimy to za Ciebie.

Zapewniamy bezpieczeństwo danych

Zadbamy też o kopie zapasowe i bezpieczeństwo danych, które przechowujemy w specjalistycznych serwerowniach o wysokim standardzie bezpieczeństwa.

Dbamy o zgodność w wymogami RODO

Przepisy RODO nie dają konkretnych wytycznych technologicznych w zakresie zabezpieczania danych. To na dyrektora spada konieczność zapewnienia „adekwatnych zabezpieczeń”, których dobór musi wynikać z przeprowadzonej uprzednio analizy ryzyka. Decydując się na program w chmurze przenosisz większość obowiązków związanych z zabezpieczeniem danych na VULCANA.

Szybko, wygodnie i z każdego miejsca – tak pracuje się z Finansami VULCAN

Zapytaliśmy użytkowników Finansów VULCAN, które funkcje programu cenią sobie najbardziej. Oto, co odpowiedzieli:

  • Bardzo sprawna i intuicyjna obsługa importu listy płac, która skraca czas księgowania listy wynagrodzeń.
  • Szybkość dodawania nowych kontrahentów, wystarczy jedynie wpisać numer NIP, a pozostałe dane zostaną pobrane z GUS.
  • Sprawna weryfikacja i regulacja rozrachunków, ponieważ dane wprowadzone w jednym miejscu w systemie od razu są widoczne wszędzie.
  • Praca w chmurze, która pozwala na dostęp do danych z każdego miejsca.
  • Kompleksowość – bez względu na liczbę użytkowników pracujących w systemie wszyscy mają w jednym miejscu dostęp do wprowadzonych danych, bez importów czy przechodzenia między modułami programu.
  • Możliwość wykorzystania schematów księgowania, które znacznie ułatwiają tworzenie dokumentów księgowych, np. z wprowadzonych faktur.
  • Łatwe tworzenie przelewów, które pozwala na przygotowanie paczek z danymi i wczytanie ich w systemie bankowym.
 

Największe udogodnienia wprowadzone do programu Finanse VULCAN

1

Czytelne zestawienie kontroli obrotów ułatwia analizę danych i weryfikację kwot wyliczonych w sprawozdaniach RB, pomagając wychwycić potencjalne błędy w dekretacji i szybko je poprawić.

2

System umożliwia dostosowanie planu kont do wymogu danego roku obrachunkowego (różne poziomy analityki, nazwy kont itp.). Dzięki przechowywanemu zbiorowi kont możliwa jest również analiza danych historycznych.

3

Analiza danych na kontach dwustronnych jest jeszcze łatwiejsza, m.in. poprzez wykazywanie na zestawieniach kolumn związanych z saldem strony konta.

4

Raz wprowadzony dokument jest widoczny w całym systemie i wykorzystywany do różnych operacji, np. z wprowadzonej faktury tworzony jest dokument księgowy, a oba dokumenty widoczne są od razu w zestawieniach.

5

Kontrola realizacji planu jest możliwa od razu z poziomu wprowadzanego dokumentu, a także z zestawienia realizacji planu.

6

Grupowe wydruki dokumentów to zwiększenie ergonomii pracy. Jednym kliknięciem można zaznaczyć i przekazać do wydruku wybrane dokumenty.

7

Dane kontrahenta pobierane są z bazy GUS, dzięki czemu wystarczy wpisać jedynie NIP, aby zostały automatycznie uzupełnione w programie.

8

System umożliwia wykorzystanie w danej jednostce kilku wielkości prewspółczynników związanych z art. 86 ustawy o VAT.

9

W jednym dokumencie zakupu można wskazać kilka sposobów opodatkowania (zakup związany ze sprzedażą mieszaną) i tym samym łatwiej wprowadzić fakturę zakupu.

Zapewniamy kompleksową obsługę jednostek oświatowych

 

Obejrzyj film, i zobacz, jakie ułatwienia znajdziesz w Finansach VULCAN

Tworząc Finanse VULCAN bazowaliśmy na najbardziej cenionych przez użytkowników funkcjach Finansów Optivum.

Zmieniliśmy również modułową budowę aplikacji na system w którym wszystkie elementy dostępne są pod ręką (tj. księgowanie dokumentów, wprowadzanie faktur sprzedaży i zakupu, kasa, wyciągi bankowe, rozrachunki i VAT), umożliwiając tym samym łatwiejszą pracę i szybsze tworzenie dokumentów księgowych.

 

Wdrożenie bez stresu. Jak możemy pomóc?

Oferujemy wiele sposobów rozpoczęcia pracy z nową aplikacją.
To Ty decydujesz, która z metod będzie dla Ciebie najlepsza.

Dedykowane wsparcie trenera

Ten model wdrożenia gwarantuje indywidualne wsparcie naszego specjalisty. Dzięki takiej pomocy kompleksowo
i wygodnie rozpoczną Państwo pracę w nowym systemie oraz poznają pełnię jego możliwości.

Aby zamówić wdrożenie, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 

Szkolenie w grupie

Szkolenia z wolnego naboru organizowane są w wielu miastach. Ten sposób nauki, pozwala na poznanie aplikacji wraz innymi początkującymi użytkownikami programu. Nasi trenerzy przekazują podczas spotkań wiedzę ułatwiającą rozpoczęcie pracy z nową aplikacją.

Na szkolenia mogą Państwo zapisać przez naszą stronę www.vulcan.edu.pl/szkolenia.

 

 

Pomoc realizowana zdalnie

Zdalna pomoc w obsłudze programu, to wsparcie telefoniczne i mailowe naszych konsultantów, którzy pomogą rozpocząć pracę w nowej aplikacji. Dla posiadaczy pakietów Wsparcie Komfort
i Prestiż
pomoc zdalna jest bezpłatna.

Aby zamówić pomoc zdalną, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 

 

Samodzielne rozpoczęcie pracy

Ten model wdrożenia pozwala na samodzielną naukę nowego programu
z wykorzystaniem przygotowanych przez VULCAN filmów instruktażowych, podręczników i porad
– bezpłatnie i w dogodnym dla użytkownika czasie.

Wszystkie materiały niezbędne do samodzielnej nauki zamieszczamy na stronie www.vulcan.edu.pl/starter.

 

 

 

Wymagania techniczne

Minimalne wymagania sprzętowe
komputer klasy PC z procesorem 1 GHz
1 GB pamięci operacyjnej RAM
łącze internetowe o następujących parametrach (na użytkownika): pobieranie 1,0 Mb/s; wysyłanie 0,5 Mb/s;
monitor obsługujący rozdzielczość 1280x800 (16:10), 1366x768 (16:9), 1024x768 (4:3)
Minimalne wymagania programowe
system operacyjny: Windows 7
przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Chrome 33, Mozilla Firefox 28, Opera 24, Safari 5
MS Excel, Oprogramowanie umożliwiające otwieranie plików PDF
Zalecane wymagania sprzętowe
komputer klasy PC z procesorem Intel Core 2 Duo 2 GHz
4 GB pamięci operacyjnej RAM
łącze internetowe o następujących parametrach (na użytkownika): pobieranie 2,0 Mb/s; wysyłanie 1,0 Mb/s;
monitor obsługujący rozdzielczość 1440×900 (16:10), 1680×1050 (16:9)
Zalecane wymagania sprzętowe
system operacyjny: Windows 7/64 bit, Windows 8/64 bit, Windows 10/64 bit
przeglądarka internetowa: Microsoft Edge (dawniej IE), Chrome 54, FF 49, Opera 41, Safari 5
MS Excel, Oprogramowanie umożliwiające otwieranie plików PDF
 

Cennik

Roczny abonament za Finanse VULCAN (ceny brutto)
XS S M L XL
szkoły do 150 uczniów, przedszkola szkoły 151-300 uczniów, inne placówki szkoły 301 - 600 uczniów szkoły 601 - 1200 uczniów szkoły powyżej 1200 uczniów
Finanse VULCAN 1 108 zł 1 544 zł 2 224 zł 2 517 zł 3 132 zł
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY