Rozmowa z panią Krystyną Nowak, głównym specjalistą ds. obsługi finansowej w Biurze Oświaty Urzędu Miasta w Brzegu.
Bardzo sprawnie. Skorzystaliśmy z pomocy wdrożeniowca z firmy VULCAN, ale proces zaplanowany na pięć dni skróciliśmy do trzech. Tyle wystarczyło, by rozpocząć pracę w nowym systemie. Jeden dzień przeznaczyliśmy na konfigurację Platformy i migrację danych, półtora dnia na Płace, pół na Kadry. I oczywiście zadawaliśmy trenerowi z VULCANA mnóstwo pytań.
Panie obsługujące nowy program miały różny staż pracy na poprzednim programie, Płace Optivum, który był podobny, więc czasem pojawiały się pytania czy wątpliwości, ale wszystkie potrafiliśmy rozwiązać we własnym zakresie. Nie było większych problemów, a przeniesienie danych przeprowadzone przez pracownika firmy VULCAN od razu pozwoliło na kontynuację pracy w nowym programie.
Tak, już sam dostęp do aplikacji jest lepszy. Teraz, mając ją w chmurze, możemy w każdej chwili i z każdego miejsca do niej zajrzeć. Nawet gdy jestem poza biurem, np. na konferencji, bez problemu zaloguję się do aplikacji, korzystając z telefonu.
Oczywiście! Gdy ktoś prosi mnie o informacje o Płacach VULCAN zawsze polecam ten program.
Nigdy nie można dać 10, bo zawsze by się chciało, żeby program dalej się rozwijał, ale daję mocne 9.
Tak, a największą jego zaletą jest to, że bardzo ułatwia mi wszelkie prace związane z przygotowaniem raportów do samorządu. Na wyciągnięcie ręki mam chociażby szczegółowe informacje o etatach.