lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Korzystaj bezpłatnie z nowych chmurowych programów – masz je w pakiecie!

Nowe programy, więcej możliwości!

Programy chmurowe, to nie tylko bezpieczeństwo danych, nowoczesne funkcjonalności, które ułatwią obsługę placówki, ale również możliwość pracy zdalnej – wystarczy dowolny komputer i dostęp do Internetu!

Zamów aktywację programów

Poznaj możliwości nowych programów VULCAN

Zapraszamy na bezpłatny pokaz nowych aplikacji. Opowiemy o ich funkcjach, doradzimy, jak rozpocząć pracę oraz odpowiemy na pytania.

Termin: 26.02.2021 r., godzina: 10:00-12:00

Zapisz się na pokaz

Program Środki trwałe VULCAN jest dostępny w ramach pakietów Złoty abonament Optivum wariant I i Przedszkole Optivum wariant I.

Zamów aktywację programów
Zapisz się na pokaz
Nowe programy są dostępne dla posiadaczy pakietów Złoty abonament Optivum i Przedszkole Optivum w ramach obowiązującej umowy licencyjnej – bez dodatkowych opłat.
 
Zapisz się na szkolenie

3 powody, dla których warto rozpocząć pracę z Inwentarzem VULCAN

  • Oszczędzisz na kolektorach i czytnikach kodów kreskowych – teraz zastąpi je nowość na rynku: bezpłatna aplikacja mobilna.
  • Wygodniej i sprawniej przeprowadzisz inwentaryzację – jedynie ze smartfonem w ręku.
  • Dostosujesz wszystkie dokumenty do potrzeb swojej jednostki – tworząc własne szablony i decydując, jaki ma być ich zakres, układ i wygląd.

Sprawdź, co jeszcze oferuje Inwentarz VULCAN

Weź udział w szkoleniu dla nowych użytkowników programu

Szkolenie to najszybszy sposób na rozpoczęcie pracy z nowym programem. Podczas naszego spotkania nauczysz się m.in.:

  • prowadzić kartotekę majątku w placówce,
  • obsługiwać proces ruchu majątku,
  • obsługiwać proces ruchu majątku,
  • tworzyć zestawienia i wydruki.
Zapisz się na szkolenie
Zapisz się na szkolenie

3 powody, dla których warto rozpocząć pracę z Magazynem i Stołówką VULCAN

  • Zapewniasz uczniom wysoki standard żywienia – program automatycznie przelicza wartości odżywcze jadłospisu, porównując je z normami żywieniowymi, oraz określa alergeny tworzonych potraw.
  • Oszczędzasz czas – wiele powtarzalnych i czasochłonnych czynności wykonują programy.
  • Optymalizujesz proces zamawiania produktów – zamówienia na produkty żywnościowe są automatycznie tworzone na podstawie wprowadzonego do stołówki jadłospisu.

Sprawdź, co jeszcze oferują Magazyn i Stołówka VULCAN

Weź udział w szkoleniu dla nowych użytkowników programu

Szkolenie to najszybszy sposób na rozpoczęcie pracy z nowym programem. Podczas naszego spotkania nauczysz się m.in.

  • układać i drukować jadłospisy,
  • wysyłać zamówienia na produkty do aplikacji Magazyn VULCAN,
  • wysyłać zamówienia na produkty do aplikacji Magazyn VULCAN,
  • przeprowadzać inwentaryzację magazynu.
Zapisz się na szkolenie
Zapisz się na szkolenie

3 powody, dla których warto rozpocząć pracę ze Środkami trwałymi VULCAN

  • Pracujesz na wspólnych danych z księgowością – informacje wprowadzone do Środków trwałych VULCAN są od razu dostępne również w aplikacji Finanse VULCAN.
  • Oszczędzasz czas – operacje na kontach księgowych przypisanych do konkretnych środków są automatycznie księgowane w Finansach VULCAN.
  • Minimalizujesz ryzyko błędów w danych – dane z faktury zakupu są kopiowane bezpośrednio do kartoteki środka trwałego, a część danych jest automatycznie wypełniana.

Sprawdź, co jeszcze oferują Środki trwałe VULCAN

Weź udział w szkoleniu dla nowych użytkowników programu

Szkolenie to najszybszy sposób na rozpoczęcie pracy z nowym programem.
Podczas naszego spotkania nauczysz się m.in.

  • personalizować aplikację zgodnie z typem i charakterem swojej placówki,
  • przypisywać środkom trwałym operacje specjalne (naliczanie amortyzacji, wprowadzenie odwrócenia naliczania raty amortyzacji i inne),
  • rejestrować zakup nowego oraz istniejącego środka trwałego w kartotece.
Zapisz się na szkolenie
 

Jeszcze więcej korzyści

Używając nowych aplikacji, możesz się cieszyć wszystkimi zaletami, które daje praca w chmurze.

  • Dostęp zdalny – upoważnione osoby mogą pracować w programach z każdego miejsca, wystarczy komputer oraz Internet.
  • Bezpieczeństwo i zgodność z wymogami RODO – dane i kopie zapasowe przechowujemy w specjalistycznych serwerowniach o wysokim standardzie bezpieczeństwa.
  • Automatyczne aktualizacje – to VULCAN dba o to, by program był zawsze aktualny.
 

Zamów nowe chmurowe programy

Zachęcamy do jak najszybszego skorzystania z możliwości nowych chmurowych aplikacji i rozpoczęcia w nich pracy.

Aby uruchomić wszystkie lub wybrane programy, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta VULCAN.

tel.: 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl.

Zapraszamy również na szkolenia przygotowane specjalnie dla nowych użytkowników programów. Zgłaszając chęć udziału w szkoleniu podczas rozmowy z naszą infolinią, konsultant pomoże zapisać się na szkolenie.

do goryPRZEWIŃ DO GÓRY

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.