lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Nowości w Złotym abonamencie Optivum

Nowe wersje programów, więcej możliwości

Dbamy o stały rozwój oferty, by ułatwiać użytkownikom naszych programów codzienną pracę. W tym roku do pakietu Złoty abonament Optivum dodaliśmy cztery nowe chmurowe wersje znanych programów:

Nowe aplikacje są dostępne dla posiadaczy pakietu w ramach obowiązującej umowy licencyjnej – bez dodatkowych opłat.

* Program Środki trwałe VULCAN jest dostępny w ramach pakietu Złoty abonament Optivum wariant I.

 

Wygodna i rzetelna inwentaryzacja z Inwentarzem VULCAN

Dlaczego warto rozpocząć pracę z nową aplikacją?

  • Oszczędzasz na kolektorach i czytnikach kodów kreskowych – teraz zastąpi je nowość na rynku: bezpłatna aplikacja mobilna.
  • Wygodniej i sprawniej przeprowadzasz inwentaryzację – jedynie ze smartfonem w ręku.
  • Możesz dostosować wszystkie dokumenty do potrzeb swojej jednostki – tworząc własne szablony i decydując, jaki ma być ich zakres, układ i wygląd.

Jak najszybciej rozpocząć pracę z nową aplikacją?

Biorąc udział w szkoleniu zdalnym przygotowanym specjalnie dla nowych użytkowników programu! Podczas naszego spotkania nauczysz się m.in.:

  • prowadzić kartotekę majątku w placówce,
  • obsługiwać proces ruchu majątku,
  • przeprowadzać proces inwentaryzacji,
  • tworzyć zestawienia i wydruki.

Sprawdź, co jeszcze oferuje Inwentarz VULCAN

 

Ewidencja majątku i automatyzacja księgowania – Środki trwałe VULCAN

Dlaczego warto rozpocząć pracę z nową aplikacją?

  • Pracujesz na wspólnych danych z księgowością – informacje wprowadzone do Środków trwałych VULCAN są od razu dostępne również w aplikacji Finanse VULCAN.
  • Oszczędzasz czas – operacje na kontach księgowych przypisanych do konkretnych środków są automatycznie księgowane w Finansach VULCAN.
  • Minimalizujesz ryzyko błędów w danych– dane z faktury zakupu są kopiowane bezpośrednio do kartoteki środka trwałego, a część danych jest automatycznie wypełniana.

Jak najszybciej rozpocząć pracę z nową aplikacją?

Biorąc udział w szkoleniu zdalnym przygotowanym specjalnie dla nowych użytkowników programu! Podczas naszego spotkania nauczysz się m.in.:

  • personalizować aplikację zgodnie z typem i charakterem swojej placówki,
  • przypisywać środkom trwałym operacje specjalne (naliczanie amortyzacji, wprowadzenie odwrócenia naliczania raty amortyzacji i inne),
  • rejestrować zakup nowego oraz istniejącego środka trwałego w kartotece.

Sprawdź, co jeszcze oferują Środki trwałe VULCAN

 

Kompleksowe zarządzanie z Magazynem i Stołówką VULCAN

Dlaczego warto rozpocząć pracę z nowymi aplikacjami?

  • Masz wszystkie informacje w jednym miejscu – dzięki wspólnej bazie danych i płynnemu przepływowi informacji między programami Magazyn i Stołówka VULCAN.
  • Oszczędzasz czas – wiele powtarzalnych i czasochłonnych czynności wykonują programy.
  • Zapewniasz uczniom wysoki standard żywienia – program automatycznie przelicza wartości odżywcze jadłospisu, porównując je z normami żywieniowymi, oraz określa alergeny tworzonych potraw.

Jak najszybciej rozpocząć pracę z nowymi aplikacjami?

Biorąc udział w szkoleniu zdalnym przygotowanym specjalnie dla nowych użytkowników! Podczas naszego spotkania nauczysz się m.in.:

  • układać i drukować jadłospisy,
  • wysyłać zamówienia na produkty do aplikacji Magazyn VULCAN,
  • ewidencjonować dokumenty magazynowe,
  • przeprowadzać inwentaryzację magazynu.

Sprawdź, co jeszcze oferują Magazyn i Stołówka VULCAN

Jeszcze więcej korzyści

Używając nowych aplikacji, możesz się cieszyć wszystkimi zaletami, które daje praca w chmurze.

  • Dostęp zdalny – upoważnione osoby mogą pracować w programach z każdego miejsca, wystarczy komputer oraz Internet.
  • Bezpieczeństwo i zgodność z wymogami RODO – dane i kopie zapasowe przechowujemy w specjalistycznych serwerowniach o wysokim standardzie bezpieczeństwa.
  • Automatyczne aktualizacje – to VULCAN dba o to, by program był zawsze aktualny.

Zamów nowe chmurowe programy

Zachęcamy do jak najszybszego skorzystania z możliwości nowych chmurowych aplikacji i rozpoczęcia w nich pracy.

Aby uruchomić wszystkie lub wybrane programy, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta VULCAN:

tel.: 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl.

 

Zmiany dotyczące zakresu oprogramowania wchodzącego w skład pakietu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Licencjobiorcę wiadomości e-mail z informacją o tych zmianach (zgodnie z § 12 pkt 11 Ogólnych warunków zawierania umów licencyjnych).

Klienci, którzy podpisali umowę licencyjną na pakiet przed 2019 r., w celu uruchomienia nowych programów będą zobowiązani do podpisania nowej umowy licencyjnej.

Obecne programy z linii Optivum (Inwentarz Optivum, Magazyn Optivum, Stołówka Optivum) będą w przyszłości wygaszane (zaprzestaniemy ich aktualizacji i wsparcia) i zostaną zastąpione odpowiednikami z linii VULCAN. O terminie poinformujemy Państwa w osobnym komunikacie.

do goryPRZEWIŃ DO GÓRY