Wsparcie VULCAN
Decydując się na Złoty abonament Optivum zyskujesz dostęp do wyjątkowego zestawu usług Wsparcie VULCAN. Wybierając pakiet Standard, Komfort lub Prestiż sam decydujesz w jakim zakresie chcesz korzystać z pomocy naszych konsultantów. Wybierz swoje Wsparcie VULCAN i odkryj nową jakość obsługi Klienta!
Obejrzyj film obok, poznaj historię Krystyny i dowiedz się, w jakich sytuacjach pomoże Ci pakiet Wsparcie VULCAN.

pakiet bezpłatny
Baza wiedzy
Portal Twój VULCAN
---
---
---*
---*
---
---
Pakiet bezpłatny.
BESTSELLER

od 54 zł/mc
Baza wiedzy
Portal Twój VULCAN
(reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni)
Możliwość zamówienia kontaktu zwrotnego,
(reakcja do 8 godzin)
(reakcja do 8 godzin, odpowiedź do 5 dni)
(3 sprawy/rok)
(3 tematy/rok)
---
---
Opłata za pakiet w formie rocznego abonamentu zależnego od wielkości jednostki.
Sprawdź cenę
od 111 zł/mc
Baza wiedzy
Portal Twój VULCAN
(reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni)
Możliwość zamówienia kontaktu zwrotnego,
(reakcja do 4 godzin)
(reakcja do 4 godzin, odpowiedź do 3 dni)
(6 sprawy/rok)
(12 tematów/rok)
Certyfikat
Złota szkoła VULCAN
Opłata za pakiet w formie rocznego abonamentu zależnego od wielkości jednostki.
Sprawdź cenę*Usługa jest także dostępna poza pakietem, zgodnie z cennikiem usług zdalnych
Regulamin Pakietów Wsparcie VULCAN
Kompleksowe wsparcie w obsłudze programów
Posiadacze Złotego abonamentu Optivum mogą wybierać spośród trzech specjalistycznych Pakietów Wsparcia:
- Wsparcie VULCAN Prestiż – dla Klientów najbardziej wymagających, oczekujących kompleksowych usług bez zbędnego czekania,
- Wsparcie VULCAN Komfort – dla Klientów oczekujących usług wysokiej jakości, dostępnych w krótkim czasie,
- Wsparcie VULCAN Standard – dla Klientów szukających rozsądnego kompromisu pomiędzy ceną a jakością.
Pakiety gwarantują m.in. indywidualną pomoc konsultantów w zakresie obsługi programów czy dostęp do szerokiej bazy porad i szkoleń online.
Korzyści
Co zyskujesz, wybierając pakiet Wsparcie VULCAN Komfort lub Prestiż?
- Szybki dostęp do wszelkich potrzebnych informacji.
- Gwarancję szybkiego kontaktu zwrotnego ze strony naszych konsultantów.
- Indywidualne wsparcie techniczne doświadczonych serwisantów.
- Zestaw szkoleń online, w których możesz uczestniczyć bez konieczności wychodzenia z biura.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych konsultacji lub szkoleń online możesz w dowolnym momencie zamówić Usługi zdalne (Konsultację zdalną, Analizę bazy danych lub Webinarium).
