

- Dla szkół i dla przedszkoli >
- Dla samorządów >
- Dla ZEAS/CUW >
- Dla rodziców >
- Zakupy >
- Strefa klienta >
- O firmie >
- Kariera >
Szybka pomoc w pilnej sprawiePotrzebujesz pomocy w pracy z programem? Często udzielonej od razu, w momencie wystąpienia problemu? Bez konieczności wychodzenia z biura - szybko, przez telefon? Skorzystaj z pomocy zdalnej! Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę:
|
|
Konsultacja zdalna |
![]() Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |
![]() Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |
Analiza bazy danych |
Webinarium |
![]() Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |
![]() Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |
Zdalna konfiguracja systemów Płace, Kadry, Finanse VULCAN (Indywidualne Wsparcie Techniczne)To usługa, podczas której skonfigurujemy razem z Tobą nowy program, wprowadzając najważniejsze parametry, niezbędne do rozpoczęcia pracy. Usługa dotyczy konfiguracji systemów: Płace VULCAN, Kadry VULCAN, Finanse VULCAN. Dowiedz się więcej lub zamów usługęZamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |
Zdalna konfiguracji Platformy VULCAN i migracja danych (Indywidualne Wsparcie Techniczne)To usługa, podczas której przygotujemy Platformę do pracy z nowymi aplikacjami. Przeniesiemy również dane z programów Optivum do nowych systemów. Usługa jest wykonywana zdalnie i dotyczy konfiguracji Platformy VULCAN i samego programu oraz migracji danych z programów Płace Optivum, Kadry Optivum, Finanse Optivum. Dowiedz się więcej lub zamów usługęZamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |
![]() Zamów usługę w ramach pakietu Wsparcie VULCAN |