lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Szkolenia zdalne jako podstawowa forma szkoleń

Profesjonalne, wygodne, bezpieczne

Jak wyglądają szkolenia zdalne?

Szkolenia zdalne stały się naszą codziennością. Są wygodne, bezpieczne i równie efektywne, jak szkolenia stacjonarne.

Dlaczego tak się dzieje? To dzięki wykorzystaniu specjalnie do tego celu przeznaczonych narzędzi informatycznych i postępowaniu zgodnie z rekomendacjami ekspertów i praktyków w dziedzinie szkoleń.

Mając na uwadze skuteczność szkoleń zdalnych oraz Państwa bezpieczeństwo i komfort szkolenia zdalne tymczasowo stają się podstawową formą przekazywania wiedzy.

Przygotowanie do szkoleń zdalnych
Odpowiedzi na pytania
Przygotowanie do szkoleń zdalnych
Odpowiedzi na pytania

Dlaczego warto szkolić się zdalnie?

Od marca 2020 r. do października 2020 r.:

 

Jak przygotować się do szkoleń zdalnych?

Szkolenie w aplikacji MS Teams
Szkolenie w aplikacji ClickMeeting
Szkolenie w aplikacji MS Teams
Szkolenie w aplikacji ClickMeeting
Zasady realizacji szkoleń stacjonarnych

Co ze szkoleniami stacjonarnymi?

Szkolenia stacjonarne będą realizowane wyłącznie na Państwa wyraźną prośbę i z uwzględnieniem wszystkich zasad bezpieczeństwa. Istotne jest ich zaakceptowanie i przestrzeganie w trakcie szkolenia.

Zasady realizacji szkoleń stacjonarnych

Uwaga! Szkolenia stacjonarne nie odbywają się w strefach czerwonych.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń zdalnych

1. W jakim narzędziu będzie prowadzone szkolenie zdalne?

Szkolenia zamawiane indywidualnie dla konkretnej placówki są realizowane z użyciem MS Teams.
Szkolenia otwarte, oferujące możliwość zapisu wszystkim, są realizowane w ClickMeeting.

2. Czy będę mógł się komunikować z trenerem?

Podczas szkoleń indywidualnych mogą się Państwo komunikować z trenerem zarówno głosowo (mikrofon), jak i tekstowo (chat).

3. Czy trener będzie mógł rozwiązać indywidualny problem, jeśli napotkam taki w pracy z programem?

Uczestnicy szkolenia mogą pokazać swój ekran trenerowi, dzięki czemu będzie mógł on rozwiązać indywidualny problem. Jeśli uczestnik umożliwi trenerowi połączenie się ze swoim komputerem, to podczas szkolenia trener będzie mógł wykonać za uczestnika pracę w jego programie.

4. Co należy przygotować na szkolenie zdalne?

5. Co w sytuacji, kiedy będę mieć problem z połączeniem się lub programem?

Trener jest do Państwa dyspozycji już na 15 minut przed szkoleniem. Dzięki temu mogą Państwo przetestować program i sprawdzić jakość połączenia. Jeśli pojawią się jakiekolwiek kłopoty, mogą się Państwo skontaktować z trenerem, który dołoży wszelkich starań, aby szkolenie przebiegło bez problemów technicznych.

W przypadku pytań dotyczących szkoleń zdalnych prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta VULCAN lub pisząc e-mail na adres: szkolenia@kontakt.vulcan.edu.pl

do goryPRZEWIŃ DO GÓRY