lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Zakończenie aktualizacji i wsparcia Finansów Optivum

Chcemy przekazać Ci bardzo istotną informację dotyczącą zakończenia aktualizacji i wsparcia Twojego programu.

Taką decyzję byliśmy zmuszeni podjąć z uwagi na fakt, że obecne na rynku od ponad 20 lat, Finanse Optivum stały się przestarzałe technologicznie. Jednak już od ponad dwóch lat w naszej ofercie dostępny jest nowy, chmurowy system finansowy Finanse VULCAN. Umożliwia on pracę zdalną i posiada wiele praktycznych funkcji niedostępnych w Twoim obecnym programie.

Pamiętaj o innych użytkownikach!

Zmiana programu na nowe Finanse VULCAN pociąga za sobą wymianę również pozostałych aplikacji finansowych używanych w Twojej placówce, takich jak: Faktury Optivum, Kasa Optivum, Zamówienia publiczne Optivum, Rejestr VAT Optivum i Rozrachunki Optivum.

Przypominamy, że nowy system obsługuje również takie obszary jak: kasa, wyciągi bankowe, faktury (zakupowe i sprzedażowe), VAT, rozrachunki i księgowość, dlatego używanie dotychczasowych programów stało się zbędne.

Asystent VULCAN - Twój osobisty pomocnik

Przez cały proces wymiany programu będzie Ci towarzyszył Asystent VULCAN. Jest to program, za pomocą którego:

  • będziemy się z Tobą komunikować,
  • wymienisz dotychczasowe umowy abonamentowe na nowe,
  • będziesz informowany, jakie czynności i kiedy należy wykonać, żeby sprawnie wymienić program,
  • uzyskasz dostęp do filmów szkoleniowych, wyjaśniających jak rozpocząć pracę w nowej aplikacji,
  • będziesz mógł zapisać się na grupowe szkolenia zdalne.
 

Pomocne materiały




Nie słyszałeś jeszcze o nowym programie Finanse VULCAN?
Zobacz, jakie są jego przewagi nad programem, którego używasz obecnie >


Nie pamiętasz swojego hasła lub nie masz uprawnień do aplikacji?
Odzyskaj swoje hasło >
Sprawdź, jak się nadaje uprawnienia do korzystania z programu >


Nie masz dostępu do nowego programu?

Po nadaniu dostępu do programu Finanse VULCAN przesłaliśmy do Twojej jednostki wiadomość e-mail. Jeśli nie masz tej wiadomości, wypełnij poniższy formularz, a ponownie przyślemy dane dostępowe.
Pobierz formularz >





Masz więcej pytań na temat nowej wersji aplikacji?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń do nas: tel. 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl
Możesz też wypełnić poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą:
Wypełnij formularz>



 

Wdrożenie bez stresu. Jak możemy pomóc?

Oferujemy wiele sposobów rozpoczęcia pracy z nową aplikacją. To Ty decydujesz, która z metod będzie dla Ciebie najlepsza.

 

Samodzielne rozpoczęcie pracy

Ten model pozwala na samodzielną naukę nowego programu z wykorzystaniem filmów i porad przygotowanych przez trenerów firmy VULCAN. Materiały te są bezpłatne i dostępne dla Ciebie w narzędziu wspierającym migrację – Asystent VULCAN. W dogodnym dla siebie czasie możesz zapoznać się z przygotowanymi przez nas lekcjami i samodzielnie nauczyć się pracy w nowej aplikacji.


 

 

Szkolenie zdalne w grupie

W związku z obecną sytuacją zrezygnowaliśmy ze stacjonarnych szkoleń grupowych i przygotowaliśmy dla Ciebie wiele terminów szkoleń dostępnych zdalnie (przez Internet). Nasi trenerzy w trakcie szkolenia przekażą wiedzę umożliwiająca rozpoczęcie pracy z nową aplikacją.

Na szkolenia możesz się zapisać przez naszą stronę www.vulcan.edu.pl/szkolenia.

 

 

Dedykowane wsparcie trenera

Ten model wdrożenia gwarantuje indywidualne wsparcie naszego specjalisty. W trakcie indywidualnych konsultacji trener firmy VULCAN przekaże Ci wiedzę umożliwiającą rozpoczęcie pracy z nową aplikacją.

Aby zamówić wdrożenie, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 

Pomoc realizowana zdalnie

Zdalna pomoc w obsłudze programu, to wsparcie telefoniczne i mailowe naszych konsultantów, którzy pomogą rozpocząć pracę w nowej aplikacji. Dla posiadaczy pakietów Wsparcie Komfort i Prestiż pomoc zdalna jest bezpłatna.

Aby zamówić pomoc zdalną, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 





 


do goryPRZEWIŃ DO GÓRY