lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Zakończenie aktualizacji i wsparcia Finansów Optivum

Chcemy przekazać Ci bardzo istotną informację dotyczącą zakończenia aktualizacji i wsparcia Twojego programu.

Taką decyzję byliśmy zmuszeni podjąć z uwagi na fakt, że obecne na rynku od ponad 20 lat, Finanse Optivum stały się przestarzałe technologicznie. Jednak już od ponad dwóch lat w naszej ofercie dostępny jest nowy, chmurowy system finansowy Finanse VULCAN. Umożliwia on pracę zdalną i posiada wiele praktycznych funkcji niedostępnych w Twoim obecnym programie.

Obecnie trwa proces migracji, podczas którego użytkownicy Finansów Optivum przechodzą na nowe oprogramowanie. Cały proces jest przeprowadzany etapami, tak byśmy mogli zapewnić wsparcie wszystkim naszym klientom.

Pamiętaj! Aby mieć stały dostęp do aktualnych informacji dotyczących wymiany programu – na bieżąco aktualizuj swoją obecną aplikację Księgowość Optivum. Najnowsze aktualizacje możesz pobrać ze strony www.vulcan.edu.pl/aktualizacje.

Pierwszym krokiem wymiany programu jest udział w bezpłatnym webinarium informacyjnym. Najbliższe takie spotkanie odbędzie się 11 października o godzinie 10.00.

Zapisz się na bezpłatne spotkanie
Zapisz się na bezpłatne spotkanie

Pamiętaj o innych użytkownikach!

Zmiana programu na nowe Finanse VULCAN pociąga za sobą wymianę również pozostałych aplikacji finansowych używanych w Twojej placówce, takich jak: Faktury Optivum, Kasa Optivum, Zamówienia publiczne Optivum, Rejestr VAT Optivum i Rozrachunki Optivum.

Jeśli nie jesteś jedynym użytkownikiem tych programów, koniecznie poinformuj pozostałe osoby o zbliżającej się wymianie ich aplikacji na Finanse VULCAN.

Przypominamy, że nowy system obsługuje również takie obszary jak: kasa, wyciągi bankowe, faktury (zakupowe i sprzedażowe), VAT, rozrachunki i księgowość, dlatego używanie dotychczasowych programów stanie się zbędne.

Asystent VULCAN - Twój osobisty pomocnik

Przez cały proces wymiany programu będzie Ci towarzyszył Asystent VULCAN. Jest to program, za pomocą którego:

  • będziemy się z Tobą komunikować,
  • wymienisz dotychczasowe umowy abonamentowe na nowe,
  • będziesz informowany, jakie czynności i kiedy należy wykonać, żeby sprawnie wymienić program,
  • uzyskasz dostęp do filmów szkoleniowych, wyjaśniających jak rozpocząć pracę w nowej aplikacji,
  • będziesz mógł zapisać się na grupowe szkolenia zdalne.
 

Pomocne materiały




Nie słyszałeś jeszcze o nowym programie Finanse VULCAN?
Zobacz, jakie są jego przewagi nad programem, którego używasz obecnie >


Nie pamiętasz swojego hasła lub nie masz uprawnień do aplikacji?
Odzyskaj swoje hasło >
Sprawdź, jak się nadaje uprawnienia do korzystania z programu >


Nie masz dostępu do nowego programu?

Po nadaniu dostępu do programu Finanse VULCAN przesłaliśmy do Twojej jednostki wiadomość e-mail. Jeśli nie masz tej wiadomości, wypełnij poniższy formularz, a ponownie przyślemy dane dostępowe.
Pobierz formularz >





Masz więcej pytań na temat nowej wersji aplikacji?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń do nas: tel. 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl
Możesz też wypełnić poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą:
Wypełnij formularz>



 

Wdrożenie bez stresu. Jak możemy pomóc?

Oferujemy wiele sposobów rozpoczęcia pracy z nową aplikacją. To Ty decydujesz, która z metod będzie dla Ciebie najlepsza.

 

Samodzielne rozpoczęcie pracy

Ten model pozwala na samodzielną naukę nowego programu z wykorzystaniem filmów i porad przygotowanych przez trenerów firmy VULCAN. Materiały te są bezpłatne i dostępne dla Ciebie w narzędziu wspierającym migrację – Asystent VULCAN. W dogodnym dla siebie czasie możesz zapoznać się z przygotowanymi przez nas lekcjami i samodzielnie nauczyć się pracy w nowej aplikacji.


 

 

Szkolenie zdalne w grupie

W związku z obecną sytuacją zrezygnowaliśmy ze stacjonarnych szkoleń grupowych i przygotowaliśmy dla Ciebie wiele terminów szkoleń dostępnych zdalnie (przez Internet). Nasi trenerzy w trakcie szkolenia przekażą wiedzę umożliwiająca rozpoczęcie pracy z nową aplikacją.

Na szkolenia możesz się zapisać przez naszą stronę www.vulcan.edu.pl/szkolenia.

 

 

Dedykowane wsparcie trenera

Ten model wdrożenia gwarantuje indywidualne wsparcie naszego specjalisty. W trakcie indywidualnych konsultacji trener firmy VULCAN przekaże Ci wiedzę umożliwiającą rozpoczęcie pracy z nową aplikacją.

Aby zamówić wdrożenie, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 

Pomoc realizowana zdalnie

Zdalna pomoc w obsłudze programu, to wsparcie telefoniczne i mailowe naszych konsultantów, którzy pomogą rozpocząć pracę w nowej aplikacji. Dla posiadaczy pakietów Wsparcie Komfort i Prestiż pomoc zdalna jest bezpłatna.

Aby zamówić pomoc zdalną, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 





 


do goryPRZEWIŃ DO GÓRY