- Dla szkół i dla przedszkoli >
- Dla samorządów >
- Dla ZEAS/CUW >
- Dla rodziców >
- Zakupy >
- Strefa klienta >
- O firmie >
- Kariera >
Przekazujemy bardzo istotną informację dotyczącą zakończenia aktualizacji i wsparcia Twojego programu oraz jego wymiany na nową linię Płace/Kadry VULCAN.Taką decyzję byliśmy zmuszeni podjąć z uwagi na fakt, że obecne na rynku od ponad 20 lat, Płace/Kadry Optivum stały się przestarzałe technologicznie. Jednak już od dwóch lat w naszej ofercie dostępny jest nowy, chmurowy system płacowo-kadrowy Płace i Kadry VULCAN. Umożliwia on pracę zdalną i posiada wiele praktycznych funkcji niedostępnych w Twoim obecnym programie. Obecnie trwa proces migracji, podczas którego użytkownicy Płac/Kadr Optivum przechodzą na nowe oprogramowanie. Cały proces jest przeprowadzany etapami, tak byśmy mogli zapewnić wsparcie wszystkim naszym klientom. Pierwszym krokiem wymiany programu jest udział w bezpłatnym webinarium informacyjnym. Najbliższe takie spotkanie odbędzie się 7 grudnia o godzinie 9.00. Zapisz się na bezpłatne spotkanie |
![]() |
![]() |
Asystent VULCAN - Twój osobisty pomocnikPrzez cały proces wymiany programu będzie Ci towarzyszył Asystent VULCAN. Jest to program, za pomocą którego:
|
|
Nie słyszałeś jeszcze o nowym programie Płace VULCAN? |
|
Nie słyszałeś jeszcze o nowym programie Kadry VULCAN? |
|
Nie wiesz, jak w łatwy sposób przenieść dane do nowego programu i od razu rozpocząć pracę? |
|
Nie pamiętasz swojego hasła lub nie masz uprawnień do aplikacji? |
|
|
|
|
Oferujemy wiele sposobów rozpoczęcia pracy z nową aplikacją. To Ty decydujesz, która z metod będzie dla Ciebie najlepsza.
Samodzielne rozpoczęcie pracy Ten model pozwala na samodzielną naukę nowego programu z wykorzystaniem filmów i porad przygotowanych przez trenerów firmy VULCAN. Materiały te są bezpłatne i dostępne dla Ciebie w narzędziu wspierającym migrację – Asystent VULCAN. W dogodnym dla siebie czasie możesz zapoznać się z przygotowanymi przez nas lekcjami i samodzielnie nauczyć się pracy w nowej aplikacji. |
|
|
Szkolenie zdalne w grupie W związku z obecną sytuacją zrezygnowaliśmy ze stacjonarnych szkoleń grupowych i przygotowaliśmy dla Ciebie wiele terminów szkoleń dostępnych zdalnie (przez Internet). Nasi trenerzy w trakcie szkolenia przekażą wiedzę umożliwiająca rozpoczęcie pracy z nową aplikacją. Na szkolenia możesz się zapisać przez naszą stronę www.vulcan.edu.pl/szkolenia. |
|
|
Dedykowane wsparcie trenera Ten model wdrożenia gwarantuje indywidualne wsparcie naszego specjalisty. W trakcie indywidualnych konsultacji trener firmy VULCAN przekaże Ci wiedzę umożliwiającą rozpoczęcie pracy z nową aplikacją. Aby zamówić wdrożenie, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta. |
|
Pomoc realizowana zdalnie Zdalna pomoc w obsłudze programu, to wsparcie telefoniczne i mailowe naszych konsultantów, którzy pomogą rozpocząć pracę w nowej aplikacji. Dla posiadaczy pakietów Wsparcie Komfort i Prestiż pomoc zdalna jest bezpłatna. Aby zamówić pomoc zdalną, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta. |
|
|