lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Zakończenie aktualizacji i wsparcia Płac/Kadr Optivum

Chcemy przekazać Ci bardzo istotną informację dotyczącą zakończenia aktualizacji i wsparcia Twojego programu.

Taką decyzję byliśmy zmuszeni podjąć z uwagi na fakt, że obecne na rynku od ponad 20 lat, Płace/Kadry Optivum stały się przestarzałe technologicznie. Jednak już od dwóch lat w naszej ofercie dostępny jest nowy, chmurowy system płacowo-kadrowy Płace i Kadry VULCAN. Umożliwia on pracę zdalną i posiada wiele praktycznych funkcji niedostępnych w Twoim obecnym programie.

Obecnie trwa proces migracji, podczas którego użytkownicy Płac/Kadr Optivum przechodzą na nowe oprogramowanie. Dla Ciebie przygotowaliśmy wsparcie w terminie od 10.06.2020 do 31.07.2020.

Zaczynamy już 18 czerwca o godz. 12.00, kiedy to spotkamy się na bezpłatnym spotkaniu informacyjnym.

Zapisz się na bezpłatne spotkanie
Zapisz się na bezpłatne spotkanie
 

Pomocne materiały




Nie słyszałeś jeszcze o nowym programie Płace VULCAN?
Zobacz, jakie są jego przewagi nad programem, którego używasz obecnie >


Nie słyszałeś jeszcze o nowym programie Kadry VULCAN?
Zobacz, jakie są jego przewagi nad programem, którego używasz obecnie >



Nie wiesz, jak w łatwy sposób przenieść dane do nowego programu i od razu rozpocząć pracę?
Przeczytaj poradę >






Nie pamiętasz swojego hasła lub nie masz uprawnień do aplikacji?
Odzyskaj swoje hasło >
Sprawdź, jak się nadaje uprawnienia do korzystania z programu >


Nie masz dostępu do nowego programu?

Po nadaniu dostępu do programu Płace VULCAN przesłaliśmy do Twojej jednostki wiadomość e-mail. Jeśli nie masz tej wiadomości, wypełnij poniższy formularz, a ponownie przyślemy dane dostępowe.
Pobierz formularz >





Masz więcej pytań na temat nowej wersji aplikacji?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń do nas: tel. 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl
Możesz też wypełnić poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą:
Wypełnij formularz>



 

Wdrożenie bez stresu. Jak możemy pomóc?

Oferujemy wiele sposobów rozpoczęcia pracy z nową aplikacją. To Ty decydujesz, która z metod będzie dla Ciebie najlepsza.

 

Samodzielne rozpoczęcie pracy

Ten model wdrożenia pozwala na samodzielną naukę nowego programu
z wykorzystaniem przygotowanych przez VULCAN filmów instruktażowych, podręczników i porad
– bezpłatnie i w dogodnym dla użytkownika czasie.

Wszystkie materiały niezbędne do samodzielnej nauki zamieszczamy na stronie www.vulcan.edu.pl/starter.

 

 

Pomoc realizowana zdalnie

Zdalna pomoc w obsłudze programu, to wsparcie telefoniczne i mailowe naszych konsultantów, którzy pomogą rozpocząć pracę w nowej aplikacji. Dla posiadaczy pakietów Wsparcie Komfort i Prestiż pomoc zdalna jest bezpłatna.

Aby zamówić wdrożenie zdalne, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

 

 

Szkolenie w grupie

Szkolenia organizowane są zdalnie. Nasi trenerzy przekazują podczas spotkań wiedzę ułatwiającą rozpoczęcie pracy z nową aplikacją.

Na szkolenie z Płac VULCAN można się zapisać tutaj >

Na szkolenie z Kadr VULCAN można się zapisać tutaj >

 

 

Dedykowane wsparcie trenera

Ten model wdrożenia gwarantuje indywidualne wsparcie naszego specjalisty. Dzięki takiej pomocy kompleksowo
i wygodnie rozpoczną Państwo pracę w nowym systemie oraz poznają pełnię jego możliwości.

Aby zamówić wdrożenie zdalne, wystarczy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta:
tel.: 71 757 29 29, e-mail: cok@vulcan.edu.pl

 

 

do goryPRZEWIŃ DO GÓRY