Inwentarz VULCAN. Prawidłowe przygotowanie, przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji
Szkolenie jest adresowane do pracowników jednostek oświatowych i CUW-ów, odpowiedzialnych za przeprowadzenie procesu inwentaryzacji. Jednostki te powinny posiadać wypełnione księgi w programie Inwentarz VULCAN. Na szkoleniu uczestnik pozna różne sposoby definiowania arkuszy spisowych oraz różne zakresy prowadzenia procesu inwentaryzacji zarówno pod względem ksiąg, pomieszczeń, jak i składników majątku.
Dzięki szkoleniu
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie wiedział, w jaki sposób:
• przeglądać zasoby znajdujące się w księgach inwentarzowych, • wykorzystać program Inwentarz VULCAN do przeprowadzenia inwentaryzacji, • samodzielnie przeprowadzić inwentaryzację przy pomocy systemu Inwentarz VULCAN oraz aplikacji mobilnej, • zmienić opisy składników majątku dla przeprowadzenia kolejnej, wygodniejszej inwentaryzacji,
• stworzyć arkusze spisowe i protokoły różnic inwentaryzacyjnych,
• rozliczyć inwentaryzacje.
Do kogo jest skierowane szkolenie:
W kursie powinni uczestniczyć pracownicy administracyjni jednostek oświatowych oraz CUW-ów, którzy znają podstawowe zasady przeprowadzania inwentaryzacji
Zapisy na szkolenie zamykamy 48h przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania maksymalnie do 3 dni roboczych przed spotkaniem.