Jak przygotować się do zamknięcia roku obrachunkowego? Jak prawidłowo sporządzić automatyczny bilans i inne sprawozdania finansowe? Jaki czynności należy wykonać, aby prawidłowo pozamykać okresy sprawozdawcze oraz utworzyć automatyczny bilans otwarcia na kolejny rok obrachunkowy? To przykłady pytań, na które księgowa/y powinna/ien znać odpowiedź, aby efektywnie i poprawnie realizować swoje obowiązki zawodowe.
Szkolenie obejmuje praktyczną wiedzę w zakresie działań, jakie księgowa/y powinna/ien wykonać w aplikacji Finanse VULCAN, w związku zamknięciem roku obrachunkowego.
Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu:
- przyspieszą przeprowadzenie wszystkich czynności kontrolnych,
- ułatwią automatyczne przygotowanie sprawozdań finansowych,
- umożliwią bezproblemowe rozpoczęcie nowego roku obrachunkowego.
Korzyści dla uczestnika
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił prawidłowo przeprowadzić w aplikacji Finanse VULCAN proces zamknięcia roku obrachunkowego. Będzie znał niezbędne do realizacji tego zadania funkcje aplikacji Finanse VULCAN.
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener firmy VULCAN, ilustrując omawiane zagadnienia praktycznymi przykładami.
Zakłada się, że po zakończeniu szkolenia jego uczestnik będzie potrafił:
- wykonać czynności kontrolne przed zamknięciem roku obrachunkowego,
- zdefiniować automatyczne sporządzanie sprawozdań finansowych,
- sporządzić bilans oraz pozostałe sprawozdania finansowe,
- zaksięgować dokumenty oraz zamykać okresy sprawozdawcze,
- wygenerować automatyczne BO na kolejny rok obrachunkowy.
Do kogo jest skierowane szkolenie:
Szkolenie dedykowane jest księgowym, posługującym się na co dzień programem Finanse VULCAN. Uczestnicy szkolenia powinni posiadać wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień księgowych w jednostkach oświatowych, która pozwoli im w pełni zrozumieć zagadnienia omawiane podczas szkolenia.
Program szkolenia
1. Czynności kontrolne przed zamknięciem roku - 1 część2. Definiowanie oraz sporządzanie sprawozdań finansowych - 1 część
3. Przeksięgowania związane z końcem roku - 2 część
4. Definicja oraz generowanie automatycznego BO - 2 część
5. Księgowanie dokumentów oraz zamykanie okresów sprawozdawczych - 2 część
Informacje organizacyjne
W celu zadbania o wysoką jakość szkolenia, każde spotkanie jest podzielone na dwie części, po 3h dydaktyczne każde.
Przykład: szkolenie odbywa się w terminie 14-17 stycznia, to pierwsze spotkanie odbywa się 14 stycznia, a drugie 17 stycznia.
Zapisy na szkolenie zamykamy 48h przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania maksymalnie do 3 dni roboczych przed spotkaniem.
test