Zdjęcie wydarzenia

Inwentarz VULCAN. Prawidłowe przygotowanie, przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji

Rodzaj szkolenia: dla zaawansowanych użytkowników aplikacji
Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
Godzina rozpoczęcia: 09:00
Godzina zakończenia: 15:00
Cena / szkolenie: 419.00zł / osoba
Miejsce szkolenia: szkolenie zdalne,
on-line,
Dla kogo:
pracownicy Wydziału Oświaty,
pracownicy administracji
Termin:
Jesteś zainteresowany szkoleniem? Zapisz się
Szkolenie jest adresowane do pracowników jednostek oświatowych i CUW-ów, odpowiedzialnych za przeprowadzenie procesu inwentaryzacji.
Jednostki te powinny posiadać wypełnione księgi w programie Inwentarz VULCAN.

Na szkoleniu uczestnik pozna różne sposoby definiowania arkuszy spisowych oraz różne zakresy prowadzenia procesu inwentaryzacji zarówno pod względem ksiąg, pomieszczeń, jak i składników majątku.

Korzyści dla uczestnika

Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie wiedział, w jaki sposób:
  • przeglądać zasoby znajdujące się w księgach inwentarzowych,
  • wykorzystać program Inwentarz VULCAN do przeprowadzenia inwentaryzacji,
  • samodzielnie przeprowadzić inwentaryzację przy pomocy systemu Inwentarz VULCAN oraz aplikacji mobilnej,
  • zmienić opisy składników majątku dla przeprowadzenia kolejnej, wygodniejszej inwentaryzacji,
  • stworzyć arkusze spisowe i protokoły różnic inwentaryzacyjnych,
  • rozliczyć inwentaryzacje.
Do kogo jest skierowane szkolenie:
W kursie powinni uczestniczyć pracownicy administracyjni jednostek oświatowych oraz CUW-ów, którzy znają podstawowe zasady przeprowadzania inwentaryzacji.

Program szkolenia

1. Rodzaje inwentaryzacji:
  • Podstawy procesu inwentaryzacji
  • Zakres i sposoby prowadzenia inwentaryzacji

2. Rozpoczęcie inwentaryzacji
  • Dodawanie nowej inwentaryzacji
  • Tworzenie arkuszy spisowych

3. Wypełnianie arkuszy spisowych
  • Edycja danych arkuszy spisowych
  • Kontrola przewidywanych różnic inwentaryzacyjnych

4. Rozliczenie inwentaryzacji w programie
  • Wyszukiwanie różnic inwentaryzacyjnych
  • Zatwierdzenie inwentaryzacji
  • Tworzenie dokumentów przychodu/rozchodu

5. Przeprowadzenie spisu z zastosowaniem dodatkowych urządzeń elektronicznych

Informacje organizacyjne

Zapisy na szkolenie zamykamy 48h przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania maksymalnie do 3 dni roboczych przed spotkaniem.

Inne szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Zobacz wszystkie

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.