lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Aktualność

07 zgłoś się

Z radością informujemy, że wprowadziliśmy zupełnie nową usługę „07 zgłoś się”, czyli bezpośrednie połączenie telefoniczne z naszymi specjalistami wsparcia technicznego.

Nie czekaj w kolejce, połącz się bezpośrednio z wybranym konsultantem!

"07 zgłoś się", to:

  • ominięcie kolejki osób oczekujących na połączenie z Centrum Obsługi Klienta VULCAN,
  • bezpośrednie połączenie ze specjalistą obsługującym wybrany program,
  • rozwiązanie, już w trakcie rozmowy telefonicznej, nawet trudniejszych zagadnień dotyczących obsługi programu (niewymagających analizy bazy danych).

Kto może korzystać z usługi "07 zgłoś się"?

Z usługi mogą korzystać wszyscy Klienci posiadający pakiet Wsparcie VULCAN Prestiż.

Jak skorzystać z usługi "07 zgłoś się"?

W celu skorzystania z usługi „07 zgłoś się” należy połączyć się, jak dotychczas, z Centrum Obsługi Klienta VULCAN pod numerem telefonu 71 757 29 29, a następnie wybrać numer „7”.

Następnie zostaniecie Państwo poproszeni o wpisanie na klawiaturze numerycznej swojego numeru licencji (bez początkowych zer) i zatwierdzenie go symbolem gwiazdki (*).

W przypadku pozytywnej weryfikacji numeru licencji, na którym aktywny jest pakiet Wsparcie VULCAN Prestiż, zostaną Państwo poproszeni o wybranie tematu rozmowy:

  • Płace, Kadry – wybierz 1
  • Programy księgowe i okołofinansowe – wybierz 2
  • Programy uczniowskie, UONET+ – wybierz 3
  • Organizacja, plan lekcji – wybierz 4
  • MOLNET+ – wybierz 5
  • Inwentarz i Intendentura – wybierz 6
Po wybraniu numeru nastąpi połączenie z właściwym konsultantem.W przypadku nieprawidłowego wpisania numeru licencji lub braku aktywnego pakietu Wsparcie VULCAN Prestiż zostaną Państwo połączeni standardowo z konsultantem Centrum Obsługi Klienta VULCAN.

Sprawdź, dlaczego warto posiadać pakiety Wsparcie VULCAN.


do goryPRZEWIŃ DO GÓRY