lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Aktualność

Ważna informacja dla posiadaczy Złotego abonamentu Optivum i programu Świadectwa Optivum

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 1 stycznia 2018 r. zaprzestajemy aktualizacji, sprzedaży, dystrybucji i wsparcia programu Świadectwa Optivum.

Aplikacja ta powstała wiele lat temu i obecnie technologia, na której jest oparta stała się przestarzała. Dlatego też pełna funkcjonalność drukowania świadectw została utworzona w elektronicznym dzienniku UONET+ i tam również będą wprowadzane kolejne aktualizacje świadectw.

Bezpłatny dostęp do e-dziennika UONET+ w ramach Złotego abonamentu

Przypominamy, że każda placówka, która posiada Złoty abonament Optivum ma bezpłatny dostęp do e-dziennika UONET+. Tych z Państwa, którzy jeszcze nie posiadają w swojej szkole dziennika elektronicznego, serdecznie zachęcamy do wdrożenia UONET+.

Nasz system oferuje nie tylko e-dziennik i drukowanie świadectw, ale również obsługę sekretariatu oraz dwie aplikacje mobilne: Lekcję+ i Dzienniczek+. Szczegółowe informacje o systemie UONET+ znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.

Aby złożyć zamówienie na UONET+ wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie www.vulcan.edu.pl/zamawiam-uonet lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta VULCAN: e-mail: cok@vulcan.edu.pl, tel.: 71 757 29 29.

Specjalnie dla szkół, które dopiero rozpoczynają pracę z dziennikiem elektronicznym przygotowaliśmy bezpłatne webinarium (szkolenie online), podczas którego pokażemy, jakie kolejne kroki należy podjąć by z sukcesem wdrożyć ten system w placówce.

Webinarium odbędzie się 15 marca 2018 r., godz. 11.30-12.15.
 
Zapisy na webinarium >
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY