lupka
lockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Aktualność

UONET+ w pytaniach i odpowiedziach

Dla nowych (i nie tylko) użytkowników naszego e-dziennika przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania.

Jak zalogować się do e-dziennika UONET+?
Upewnij się czy wpisywany adres dziennika jest właściwy dla Twojej szkoły. Szkoły publikują na swoich stronach informację o adresie dziennika, który obowiązuje ich placówce.

Pierwszy raz w UONET+? Zerknij na poradę dotyczącą logowania do konta ucznia i rodzica lub obejrzyj krótki film.
Przeczytaj poradę >
Obejrzyj film >
 
Co, jeśli na moją prywatną skrzynkę nie przychodzą powiadomienia o wiadomościach z e-dziennika?
Wiadomość e-mail potwierdzająca zarejestrowanie konta w systemie może trafiać do folderu spam/inne. Aby odnaleźć taką wiadomość, wpisz w oknie wyszukiwania skrzynki słowo-klucz "VULCAN".

W ostatnich dniach obserwujemy wielokrotny wzrost liczby wysłanych przez Was wiadomości wewnętrznych oraz zadawanych zadań domowych. Na bieżąco dbamy, aby dziennik działał szybko i sprawnie odpowiednio zarządzając zasobami infrastruktury. Istnieje możliwość ustawienia powiadomień o nowych wiadomościach na własny adres email. Mamy jednak informacje, że część takich e-maili, u niektórych dostawców poczty elektronicznej, może dochodzić z opóźnieniem lub w ogóle. Zatem, aby być na bieżąco, rekomendujemy sprawdzanie wiadomości bezpośrednio w dzienniku UONET+ lub włączenie powiadomień w aplikacji Dzienniczek+ na smartfonie.

Nie pamiętam hasła, jak je odzyskać?
Przygotowaliśmy krótki filmik instruktażowy, jak odzyskać hasło do UONET+. Sprawdź!
Obejrzyj film >

Widzę komunikat o przerwie technicznej, czy UONET+ jest dostępny?
W przypadku pojawienia się komunikatu o przerwie technicznej wyczyść pełną historię przeglądania i pliki cookies z pamięci podręcznej przeglądarki internetowej (skrót klawiszowy CTRL+SHIFT+DELETE).
Przeczytaj poradę >
Rozwiązaniem może być także zmiana przeglądarki.

Widzę komunikat o niezarejestrowaniu konta.
Upewnij się, co do poprawności adresu strony do logowania (powinien mieć on format https://uonetplus.vulcan.net.pl/[URL_grupujący], gdzie element [URL_grupujący] jest unikalnym ciągiem znaków dla każdej placówki). Strona e-dziennika nie powinna być dodana do zakładek/ulubionych.

Jeśli adres jest poprawny i nadal nie możesz się zalogować skontaktuj się z administratorem dziennika w szkole w celu weryfikacji, czy Twój adres e-mail jest poprawnie wprowadzony w systemie.

Nie otrzymuję powiadomień w aplikacji mobilnej Dzienniczek+.
Wyczyść pamięć podręczną urządzenia mobilnego oraz samej aplikacji Dzienniczek+. Na Witrynie ucznia i rodzica usuń rejestrację urządzenia do aplikacji Dzienniczek+. Zarejestruj się ponownie.
W menu Ustawienia/Powiadomienia sprawdź czy zaznaczone są wszystkie pozycje dla powiadomień lub odznacz i ponownie je zaznacz.


Zapraszamy także do naszej Bazy wiedzy. Najpopularniejsze wyszukiwania:

Najczęściej występujące problemy z logowaniem >

Co rodzic powinien zrobić, aby przeglądać dane dziecka na telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym? >


Zapisz się na szkolenie z arkuszy ocen i świadectw
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY