lupka
locklockLogowanie do strefy klienta > SSerwis Prawo Optivum >
 

Brak możliwości dodania pozycji WB w Finansach VULCAN

Aktualizacja komunikatu: 7.03.2023 r., godz. 10:27

Informujemy, że błąd z dodawaniem pozycji do wyciągu bankowego został poprawiony. Aby nie utrudniać Państwu pracy z wyciągami dłużej zdecydowaliśmy się wyjątkowo opublikować aktualizację naprawczą w ciągu dnia.

Aktualizacja zaplanowana została na dziś na godzinę 11:30 

Niedostępność systemu z powodu aktualizacji może potrwać kilka minut (w zależności od wielkości danych).
Prosimy o wylogowanie się z aplikacji przed podaną godziną aktualizacji i zalogowanie się do niej po kilku minutach. Jeśli jest to możliwe prosimy o poinformowanie pozostałych użytkowników aplikacji o tej konieczności. 

Przepraszamy za utrudnienia
Zespół Finanse VULCAN


-------


Aktualizacja komunikatu: 7.03.2023 r., godz. 8:50

Informujemy, że w aplikacji występuje błąd uniemożliwiający dodanie pozycji wyciągu bankowego. Błąd ma komunikat: Wystąpił błąd aplikacji. Obecnie pracujemy nad jego usunięciem.

Ze względu na istotność dodawania dokumentów źródłowych wyciągu bankowych aktualizacja naprawcza zostanie wyjątkowo opublikowana w ciągu dnia. 

Ponieważ publikacja aktualizacji w ciągu dnia może spowodować niezapisanie się informacji nad którymi Państwo pracują, prosimy o jak najczęstsze zapisywanie wprowadzanych informacji, aby uniknąć utraty wprowadzonych danych.

W następnym komunikacje podamy Państwu zaplanowaną godzinę aktualizacji aby mogli się Państwo wylogować z aplikacji na kilka minut, na czas jej publikacji.

Przepraszamy za utrudnienia
Zespół Finanse VULCAN






do goryPRZEWIŃ DO GÓRY

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.