Aktualizacja komunikatu: 7.03.2023 r., godz. 10:27
Informujemy, że błąd z dodawaniem pozycji do wyciągu bankowego został poprawiony. Aby nie utrudniać Państwu pracy z wyciągami dłużej zdecydowaliśmy się wyjątkowo opublikować aktualizację naprawczą w ciągu dnia.
Aktualizacja zaplanowana została na dziś na godzinę 11:30
Niedostępność systemu z powodu aktualizacji może potrwać kilka minut (w zależności od wielkości danych).
Prosimy o wylogowanie się z aplikacji przed podaną godziną aktualizacji i zalogowanie się do niej po kilku minutach. Jeśli jest to możliwe prosimy o poinformowanie pozostałych użytkowników aplikacji o tej konieczności.
Przepraszamy za utrudnienia
Zespół Finanse VULCAN
-------
Aktualizacja komunikatu: 7.03.2023 r., godz. 8:50
Informujemy, że w aplikacji występuje błąd uniemożliwiający dodanie pozycji wyciągu bankowego. Błąd ma komunikat: Wystąpił błąd aplikacji. Obecnie pracujemy nad jego usunięciem.
Ze względu na istotność dodawania dokumentów źródłowych wyciągu bankowych aktualizacja naprawcza zostanie wyjątkowo opublikowana w ciągu dnia.
Ponieważ publikacja aktualizacji w ciągu dnia może spowodować niezapisanie się informacji nad którymi Państwo pracują, prosimy o jak najczęstsze zapisywanie wprowadzanych informacji, aby uniknąć utraty wprowadzonych danych.
W następnym komunikacje podamy Państwu zaplanowaną godzinę aktualizacji aby mogli się Państwo wylogować z aplikacji na kilka minut, na czas jej publikacji.
Przepraszamy za utrudnienia
Zespół Finanse VULCAN