- Dla szkół i dla przedszkoli >
- Dla samorządów >
- Dla ZEAS/CUW >
- Dla rodziców >
- Zakupy >
- Strefa klienta >
- O firmie >
- Kariera >
Szanowni Państwo!Pragniemy przypomnieć, że 1 stycznia 2018 r. wycofaliśmy z oferty program Świadectwa Optivum. Dla Państwa wygody rozwinęliśmy funkcjonalność automatycznego drukowania świadectw bezpośrednio z dziennika elektronicznego UONET+. |
![]() |
![]() |
Dostęp do e-dziennika UONET+ w ramach Złotego abonamentuW ramach Złotego abonamentu Optivum, który posiada Państwa placówka, dostęp do e-dziennika UONET+ jest bezpłatny. Tych z Państwa, którzy nie korzystają jeszcze z UONET+, serdecznie zachęcamy do rozpoczęcia pracy w tym systemie jeszcze w maju. Dzięki temu możliwe będzie spokojne przygotowanie programu do czerwcowego zakończenia roku. Aby rozpocząć używanie UONET+ wystarczy wypełnić formularz lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta VULCAN: e-mail: cok@vulcan.edu.pl, tel.: 71 757 29 29. |
Rozpoczęcie pracy z UONET+W przygotowaniu systemu do wydruku świadectw pomocny będzie film "Jak przygotować system UONET+ do wydruku arkuszy ocen i świadectw szkolnych". |
|
![]() |
STARTER dla posiadaczy programów wchodzących w skład Złotego abonamentu OptivumWięcej materiałów, które pomogą Państwu w samodzielnym rozpoczęciu pracy z systemem UONET+, znajdą Państwo na stronie STARTER Złoty abonament Optivum. |
Zachęcamy również do zapoznania się z dodatkowymi poradami opublikowanymi w Bazie wiedzy. Porady dotyczące UONET+ |
Porady dotyczące UONET+ |